Усі реквізити документа розміщують у порядку, що відповідає вимогам автоматизованого обліку. При цьому реквізити первинних документів можуть бути зафіксовані у вигляді коду. Положення передбачає такі вимоги щодо оформлення докумен-тів: записи мають бути зроблені чорнилом, хімічним олівцем, пастою кулькової ручки; з допомогою друкарської машинки; засобами меха-нізації і т. ін., які забезпечують недоторканність цих записів протягом часу, встановленого для їх зберігання в архіві. Для заповнення документів не допускається використання прос-того олівця. Деякі документи заповнюють лише чорнилом (напри-клад, грошові чеки тощо). Перелік цих документів установлює Міні-стерство фінансів і центральні відомства (Національний банк і т. ін.). У документах забороняються виправлення і підчищення. Допуще-на помилка виправляється чорнилом, при цьому закреслюється не-правильний запис і надписується правильний текст чи сума. Виправ-лення засвідчується підписом особи, що його зробила. У деяких документах, наприклад чеках, платіжних вимогах, до-рученнях тощо виправлення взагалі не допускаються. Якщо допуще-но помилку, документ анулюють і замість нього виписують новий. Доказовість бухгалтерських документів — це їх суттєва та юри-дична доказовість, яка забезпечується правильним оформленням, і передусім повнотою зареєстрованих даних про господарські факти, явища та процеси; підтвердженням осіб (підписами), які відповіда-ють за здійснення господарського факту (операції) та реєстрацію до-кумента; зберіганням документа протягом встановленого законом терміну. Для зручності оформлення й подальшої обробки реквізити в до-кументах розміщують у певному порядку та послідовності. Цей поря-док визначає форму документа.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Оформлення документів» з дисципліни «Бухгалтерський облік»