ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Екологія » Екологія, авіація і космос

Ракети-носії (РН)
Основні технічні характеристики українських, російських та інших
зарубіжних РН, які визначають інтенсивність їх дії на НПС, подані в
табл.2.4.
Як видно з табл.2.4, в РН, що експлуатуються, і в перспективних РН
використовуються такі види ракетних палив:
− гідразинові палива – НДМГ, ММГ, “Аерозин-50” та ін.;
− вуглеводневі палива – гас Т-1, РГ-1 (нафтил) та ін.;
− азотні окислювачі – азотний тетраксид (АТ), азотна кислота
(АК), АК-27И;
− кріогенний окислювач – рідкий кисень;
− кріогенне пальне – рідкий водень.
111
Таблиця 2.4
Основні технічні характеристики ракет-носіїв
Паливо
PH,
виробник
Стартова маса, т
(маса КА, що виво-
диться на кругову
орбіту Н=200 км, т)
Початкова маса
заправленого
тупеню, т
(маса палива, т)
Пальне
Окисник
Час роботи ДУ,
с /висота
відключення,
км
Тип двигуна (тиск в
камері згоряння /
тиск на зрізі сопла,
МПа)
Фактичний показник
надійності
(загальна кількість
пусків/ кількість
аварій)
Космодром
запуску
„Циклон-2” (11К69),
НПО „Южное”
(Дніпропетровськ,
Україна)
176 (2,9) 1 ст. – 122,3
(115,9)
2 ст. – 49,3
(45,6)
НДМГ АТ 1 ст. – 122/45
2 ст. – 160/120÷
200
1 ст. – РД-261
(8,5/ 0,079)
2 ст. – РД-262
(9,1/ 0,021)
0,98
Байконур
„Зенит-2” (11К77),
НПО „Южное”
(Дніпропетровськ,
Україна)
459 (13,8) 1 ст. – 352,7
(324,76)
2 ст. –
89,8(82,1)
гас
РГ-1
Рідкий
О 2
1 ст. – 130/71÷90
2 ст. – 310÷500
(рульова ДУ)
/180 ÷1500
1 ст. – РД-171
(25/0,073)
2 ст. – РД-120
(16.6/ 0,0133)
0,76
Байконур
“Днепр”(SS-18K, РС-
20), проект КБ ”Южное”
(Дніпропетровськ,
Україна)
210
(більше
4)
1 ст. – 161,5
(147,9)
2 ст. – 41,1
(36,7)
3 ст. – 5,1 (1,9)
НДМГ АТ 1 ст. – 548/52,3
2 ст. – 281,5/ 310
3 ст. – 884/660
— 0,97
Байконур 112
Продовження таб. 2.4
Паливо
PH,
виробник
Стартова маса, т
(маса КА, що виво-
диться на кругову
орбіту Н=200 км, т)
Початкова маса
заправленого
тупеню, т
(маса палива, т)
Пальне
Окисник
Час роботи ДУ,
с /висота
відключення,
км
Тип двигуна (тиск в
камері згоряння /
тиск на зрізі сопла,
МПа)
Фактичний показник
надійності
(загальна кількість
пусків/ кількість
аварій)
Космодром
запуску
“Штиль-2”
(проект), ГРЦ
ім. В.П.
Максеєва (на
базі РСМ-54,
SS-N-23)
40,3 (0,3) — НДМГ АТ 1 ст. – 74,8/ 32,7
2 ст. – 94,7/
124,4
3 ст. – 87,6/
170,8
— —
Борт атомного
підвоного човна
США
“Space
Shuttle”
2,019
(114)
0 ст. – 2 х
582,9 (2 х 504)
1 ст. – 738,8
(706)
0 ст. – 2
твердопаливні
прискорювачі
(перхл.аммон./Al/ок-
сид заліза/зв’язуюча)
1 ст. – рідкий H 2 +
рідкий O 2
0 ст. – 132/49,7
1 ст. – 398/118,7
0 ст. – РДТП
(—)
1 ст. – SSME
(2,1/0,019)
0,96
Мис Канаверал,
Ванденберг
113
Продовження таб. 2.4
Паливо
PH,
виробник
Стартова маса, т
(маса КА, що виво-
диться на кругову
орбіту Н=200 км, т)
Початкова маса
заправленого
тупеню, т
(маса палива, т)
Пальне
Окисник
Час роботи ДУ,
с /висота
відключення,
км
Тип двигуна (тиск в
камері згоряння /
тиск на зрізі сопла,
МПа)
Фактичний показник
надійності
(загальна кількість
пусків/ кількість
аварій)
Космодром
запуску
“Atlas-2A”,
“Lockheed
Martin
Astronautics”
187
(7,92)
1 ст. – 142,5
(139,5)
2 ст. – (16,78)
1 ст. – RP-1 +
рідкий О 2 ;
2 ст. – рідкий Н 2 +
рідкий О 2
1 ст. – 449/
2 ст. – 449/–
1 ст. –
RLIOA-4
(3,9/–)
2 ст. –
RLIOA-3-3
(2,8/0,0041)
0,842
Мис Канаверал,
Ванденберг
“Ariane-44L” 459 (9,6) 0 ст. – (4 х 9,5)
1 ст. – (217,2)
2 ст. – (34,6)
3 ст. –
(10,8...11,86)
0 ст. – НДМГ + АТ (4
прискорювачі)
1, 2 ст. – НДМГ + АТ
3 ст. – рідкий Н 2 +
рідкий О 2
0 ст. – 67...89
1 ст. – 213
2 ст. – 125
3 ст. – 720...760
0 ст. – 4 x
Viking-6
1 ст. –
Viking-5
2 ст. –
Viking-4
3 ст. –
НМ-7В
23/1
Куру
114
Продовження таб. 2.4

Паливо
PH,
виробник
Стартова маса, т
(маса КА, що виво-
диться на кругову
орбіту Н=200 км, т)
Початкова маса
заправленого
тупеню, т
(маса палива, т)
Пальне
Окисник
Час роботи ДУ,
с /висота
відключення,
км
Тип двигуна (тиск в
камері згоряння /
тиск на зрізі сопла,
МПа)
Фактичний показник
надійності
(загальна кількість
пусків/ кількість
аварій)
Космодром
запуску
Японія
J-1 85
(0,85)
1 ст. – 70 (59)
2 ст. – 12 (10)
3 ст. – 3 (27)
1 ст. – тверде паливо
(СТРТ)
2, 3 ст. – тверде
паливо (14% НТРВ,
68% АР, 18% А1)
1 ст. – 89/
2 ст. – 55/
3 ст. – 71/

Танегасіма
Китай
“Чанчжен-3”,
Great Wall
Industry Corp|
200
(1,4)
1 ст. – 151
(142)
2 ст. – 39 (35)
3 ст. – 10 (8)
1, 2 ст. – НДМГ
+ АТ
3 ст. – рідкий Н 2
+ рідкий О 2
1 ст. – 132/
2 ст. – 110/
3 ст. – (500+300)/
1 ст. – YF-20
(7,1/ 0,07)
2 ст. – YF-22
(7,1/ ?)
3 ст. – YF-23
0,75
Сичан
Застосування кріогенних компонентів не супроводжується
шкідливою дією на об’єкти НПС в районах стартових комплексів і в районі
падіння (РП) частин, що відокремлюються (ЧВ).
Використання висококиплячих компонентів ракетних палив –
гідразинового пального і в менших кількостях вуглеводневих палив
здійснює шкідливий вплив на НПС.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Ракети-носії (РН)» з дисципліни «Екологія, авіація і космос»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Класифікація банківських кредитів
Модемні протоколи
Банки в ролі андеррайтерів
Аудит балансу підприємства
СУТНІСТЬ, ПРИЗНАЧЕННЯ ТА ВИДИ ФІНАНСОВОГО ПОСЕРЕДНИЦТВА


Категорія: Екологія, авіація і космос | Додав: koljan (18.04.2013)
Переглядів: 600 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП