ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Екологія » Екологія, авіація і космос

Ракети-носії (РН)
Основні технічні характеристики українських, російських та інших
зарубіжних РН, які визначають інтенсивність їх дії на НПС, подані в
табл.2.4.
Як видно з табл.2.4, в РН, що експлуатуються, і в перспективних РН
використовуються такі види ракетних палив:
− гідразинові палива – НДМГ, ММГ, “Аерозин-50” та ін.;
− вуглеводневі палива – гас Т-1, РГ-1 (нафтил) та ін.;
− азотні окислювачі – азотний тетраксид (АТ), азотна кислота
(АК), АК-27И;
− кріогенний окислювач – рідкий кисень;
− кріогенне пальне – рідкий водень.
111
Таблиця 2.4
Основні технічні характеристики ракет-носіїв
Паливо
PH,
виробник
Стартова маса, т
(маса КА, що виво-
диться на кругову
орбіту Н=200 км, т)
Початкова маса
заправленого
тупеню, т
(маса палива, т)
Пальне
Окисник
Час роботи ДУ,
с /висота
відключення,
км
Тип двигуна (тиск в
камері згоряння /
тиск на зрізі сопла,
МПа)
Фактичний показник
надійності
(загальна кількість
пусків/ кількість
аварій)
Космодром
запуску
„Циклон-2” (11К69),
НПО „Южное”
(Дніпропетровськ,
Україна)
176 (2,9) 1 ст. – 122,3
(115,9)
2 ст. – 49,3
(45,6)
НДМГ АТ 1 ст. – 122/45
2 ст. – 160/120÷
200
1 ст. – РД-261
(8,5/ 0,079)
2 ст. – РД-262
(9,1/ 0,021)
0,98
Байконур
„Зенит-2” (11К77),
НПО „Южное”
(Дніпропетровськ,
Україна)
459 (13,8) 1 ст. – 352,7
(324,76)
2 ст. –
89,8(82,1)
гас
РГ-1
Рідкий
О 2
1 ст. – 130/71÷90
2 ст. – 310÷500
(рульова ДУ)
/180 ÷1500
1 ст. – РД-171
(25/0,073)
2 ст. – РД-120
(16.6/ 0,0133)
0,76
Байконур
“Днепр”(SS-18K, РС-
20), проект КБ ”Южное”
(Дніпропетровськ,
Україна)
210
(більше
4)
1 ст. – 161,5
(147,9)
2 ст. – 41,1
(36,7)
3 ст. – 5,1 (1,9)
НДМГ АТ 1 ст. – 548/52,3
2 ст. – 281,5/ 310
3 ст. – 884/660
— 0,97
Байконур 112
Продовження таб. 2.4
Паливо
PH,
виробник
Стартова маса, т
(маса КА, що виво-
диться на кругову
орбіту Н=200 км, т)
Початкова маса
заправленого
тупеню, т
(маса палива, т)
Пальне
Окисник
Час роботи ДУ,
с /висота
відключення,
км
Тип двигуна (тиск в
камері згоряння /
тиск на зрізі сопла,
МПа)
Фактичний показник
надійності
(загальна кількість
пусків/ кількість
аварій)
Космодром
запуску
“Штиль-2”
(проект), ГРЦ
ім. В.П.
Максеєва (на
базі РСМ-54,
SS-N-23)
40,3 (0,3) — НДМГ АТ 1 ст. – 74,8/ 32,7
2 ст. – 94,7/
124,4
3 ст. – 87,6/
170,8
— —
Борт атомного
підвоного човна
США
“Space
Shuttle”
2,019
(114)
0 ст. – 2 х
582,9 (2 х 504)
1 ст. – 738,8
(706)
0 ст. – 2
твердопаливні
прискорювачі
(перхл.аммон./Al/ок-
сид заліза/зв’язуюча)
1 ст. – рідкий H 2 +
рідкий O 2
0 ст. – 132/49,7
1 ст. – 398/118,7
0 ст. – РДТП
(—)
1 ст. – SSME
(2,1/0,019)
0,96
Мис Канаверал,
Ванденберг
113
Продовження таб. 2.4
Паливо
PH,
виробник
Стартова маса, т
(маса КА, що виво-
диться на кругову
орбіту Н=200 км, т)
Початкова маса
заправленого
тупеню, т
(маса палива, т)
Пальне
Окисник
Час роботи ДУ,
с /висота
відключення,
км
Тип двигуна (тиск в
камері згоряння /
тиск на зрізі сопла,
МПа)
Фактичний показник
надійності
(загальна кількість
пусків/ кількість
аварій)
Космодром
запуску
“Atlas-2A”,
“Lockheed
Martin
Astronautics”
187
(7,92)
1 ст. – 142,5
(139,5)
2 ст. – (16,78)
1 ст. – RP-1 +
рідкий О 2 ;
2 ст. – рідкий Н 2 +
рідкий О 2
1 ст. – 449/
2 ст. – 449/–
1 ст. –
RLIOA-4
(3,9/–)
2 ст. –
RLIOA-3-3
(2,8/0,0041)
0,842
Мис Канаверал,
Ванденберг
“Ariane-44L” 459 (9,6) 0 ст. – (4 х 9,5)
1 ст. – (217,2)
2 ст. – (34,6)
3 ст. –
(10,8...11,86)
0 ст. – НДМГ + АТ (4
прискорювачі)
1, 2 ст. – НДМГ + АТ
3 ст. – рідкий Н 2 +
рідкий О 2
0 ст. – 67...89
1 ст. – 213
2 ст. – 125
3 ст. – 720...760
0 ст. – 4 x
Viking-6
1 ст. –
Viking-5
2 ст. –
Viking-4
3 ст. –
НМ-7В
23/1
Куру
114
Продовження таб. 2.4

Паливо
PH,
виробник
Стартова маса, т
(маса КА, що виво-
диться на кругову
орбіту Н=200 км, т)
Початкова маса
заправленого
тупеню, т
(маса палива, т)
Пальне
Окисник
Час роботи ДУ,
с /висота
відключення,
км
Тип двигуна (тиск в
камері згоряння /
тиск на зрізі сопла,
МПа)
Фактичний показник
надійності
(загальна кількість
пусків/ кількість
аварій)
Космодром
запуску
Японія
J-1 85
(0,85)
1 ст. – 70 (59)
2 ст. – 12 (10)
3 ст. – 3 (27)
1 ст. – тверде паливо
(СТРТ)
2, 3 ст. – тверде
паливо (14% НТРВ,
68% АР, 18% А1)
1 ст. – 89/
2 ст. – 55/
3 ст. – 71/

Танегасіма
Китай
“Чанчжен-3”,
Great Wall
Industry Corp|
200
(1,4)
1 ст. – 151
(142)
2 ст. – 39 (35)
3 ст. – 10 (8)
1, 2 ст. – НДМГ
+ АТ
3 ст. – рідкий Н 2
+ рідкий О 2
1 ст. – 132/
2 ст. – 110/
3 ст. – (500+300)/
1 ст. – YF-20
(7,1/ 0,07)
2 ст. – YF-22
(7,1/ ?)
3 ст. – YF-23
0,75
Сичан
Застосування кріогенних компонентів не супроводжується
шкідливою дією на об’єкти НПС в районах стартових комплексів і в районі
падіння (РП) частин, що відокремлюються (ЧВ).
Використання висококиплячих компонентів ракетних палив –
гідразинового пального і в менших кількостях вуглеводневих палив
здійснює шкідливий вплив на НПС.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Ракети-носії (РН)» з дисципліни «Екологія, авіація і космос»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: ЗМІСТ ТА ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДА...
МЕТОДИ АУДИТОРСЬКОЇ ПЕРЕВІРКИ, ОЗНАКИ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ ФІНАНСО...
Необхідність, завдання та принципи експертного оцінювання вартост...
Оцінка ліквідності активів підприємства та його платоспроможності
Внутрішня норма дохідності


Категорія: Екологія, авіація і космос | Додав: koljan (18.04.2013)
Переглядів: 638 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП