ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Соціологія » Соціологія праці

Служба соціального розвитку на підприємстві, її склад і функції
Організаційно така служба оформлена по-різному, залеж но від розмірів і соціального потенціалу підприємства, його відомчої належності, сукупності регіональних і місцевих соціальних умов. Найпоширеніший тип служ би — заводська лабораторія соціологічних досліджень (майже половина всіх служб). Такі служби зазвичай скла даються із 1—5 чоловік, більшість із них — соціологи (близько 80 %) та психологи. Основна їхня частина пра цює в машинобудуванні (35 %), в електронній промисло вості і приладобудуванні (26 %).
Управлінський статус служби залежить від розмірів
підприємства, від компетентності, ініціативи та автори тету керівника і працівників служби. А це своєю чергою зумовлює ієрархічність, внутрішню будову, організаційну структуру служби соціального розвитку.
На великих підприємствах соціологічна служба скла
дається з декількох рівнів, кожний із яких вирішує свої завдання. Перший рівень утворює відділ соціального розвитку і планування з трьома підрозділами: бюро со ціального планування, бюро соціологічних досліджень і бюро стабілізації кадрів. їхнім завданням є розробка соціального розвитку колективу об'єднання в цілому, ко ординаційне керівництво соціологічними групами в під розділах.
На другому рівні працюють соціологічні групи на за водах, що входять до складу виробничого об'єднання. Вони вирішують завдання соціального розвитку у своїх колективах, проводять мікродослідження та консульту вання працівників.

ГЛАВА 14
ПРИЗНАЧЕННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ СОЦІОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

Третій рівень складають суспільний актив і спеціаль но підготовлений штат в особі помічників начальників цехів з кадрів, майстрів і бригадирів, інженерів-організа- торів. їхнім завданням є забезпечення реалізації планів соціального розвитку в первинних трудових колективах.
Служба соціального розвитку підприємства працює в
тісному контакті з іншими службами та підрозділами: з економічною, фінансовою, кадровою, технологічною службами, з дирекцією і громадськими організаціями. Кожній зі служб тією чи іншою мірою властива діяль ність щодо соціального управління. Однак кожна з них діє на якій-небудь вузькій ділянці — збут, виробництво, кадри, господарські питання тощо.
Завданням служби соціального розвитку є здійснення
комплексу соціального управління, координація діяль ності інших служб з опорою на соціологічну інформацію про соціально-трудові процеси у колективі.
У діяльності служб соціального розвитку зазвичай розрізняють чотири основних функції.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Служба соціального розвитку на підприємстві, її склад і функції» з дисципліни «Соціологія праці»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: ЕКОНОМІЧНІ ТА СОЦІАЛЬНІ НАСЛІДКИ ІНФЛЯЦІЇ
Модель оцінки дохідності капітальних активів (САРМ)
РОЗВИТОК ПРИНЦИПІВ СИСТЕМНОГО, КОМПЛЕКСНОГО УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ
Загальне визначення лексики
Мова HTML


Категорія: Соціологія праці | Додав: koljan (23.12.2012)
Переглядів: 1432 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП