Дамо деякі загальні рекомендації для планування систем комп’ютерної телефонії. 1. Перш ніж вирішити, скільки телефонних ліній необхідно від-вести під ту чи іншу задачу, слід оцінити, яка кількість дзвінків над-ходитиме в систему одночасно. Це видно з формули: (середня кількість дзвінків за хвилину) (середня тривалість дзвінка), причому ці параметри мають відповідати часу максимального за-вантаження системи. Припустимо, що протягом 60 хв часу пік ви отримуєте 750 дзвін-ків і середня тривалість кожного — 2 хв 30 с. Тоді кількість ліній, яка забезпечить прийнятну доступність системи, буде: 750/60 2,5 = 31,25. Тобто, вистачить 31—32 ліній. 2. Так само просто можна оцінити і необхідний для роботи сис-теми обсяг жорсткого диска. Спосіб компресії в голосових платах вибирається програмно — мінімум 24 Кбіт/с, максимум 64 Кбіт/с. У першому випадку 1 год записаної мови охопить приблизно 10 Мб, у другому — 30 Мб на диску. Крім розмірів диска слід звернути увагу на швидкість, оскільки плати Dialogic працюють з усіма лініями од-ночасно, і комп’ютер має встигати записувати на диск звук з усіх цих ліній. Так, 486/DX2-66 PC із диском 500 Mб зі швидкістю доступу 9 мс вільно справляється з роботою на 270 лініях за компресії 24 Кбіт/с і з 102 лініями за компресії 64 Кбіт/с. Отже, навіть дуже скромні комп’ютери здатні працювати як платформи для потужних систем комп’ютерної телефонії. 3. Однією з поширених помилок є орієнтація на дешевші плати. Навіть якщо зараз ви не потребуєте комутації та можливості масш-табування і функціонального доповнення систем, краще все ж таки купувати системи, які підтримують SCSA, щоб не обмежуватися рамками технології сьогоднішнього дня. Наведені вище приклади — навчальні, вони мають на меті роз-крити механізм винесення рішень про введення тих чи інших плат у систему. Вони аж ніяк не охоплюють усього спектра функціональ-них можливостей застосування технології.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Вибір конфігурації систем комп’ютерної телефонії» з дисципліни «Телекомунікації в бізнесі»