На рівень цін впливають також ціни конкурентів. Фірмі, підприємцю слід знати ціни і якість товарів своїх конкурентів. Для цього використовують різні способи: зіставляють ціни за прейскурантами, закуповують товари конкурентів і перевіряють їхню якість, вивчають думку покупців про якість товарів конкурентів і рівень цін на ці товари. Якщо встановлено, що якість власного товару не поступається якості товару конкурентів, то призначають ціну, близьку до ціни товару конкурентів. Якщо ж якість товару нижча, ніж у конкурентів, то вищу ціну встановлювати не можна. Якщо товар за якістю кращий за товари конкурентів, то ціна може бути вищою.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Аналіз цін і товарів конкурентів» з дисципліни «Основи економічної теорії»