ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економічна теорія » Основи економічної теорії

Нечесна конкуренція
Нечесна конкуренція являє собою діяльність господарського суб'єкта, що спрямована на одержання комерційної вигоди і забезпечення домінуючого становища на ринку шляхом обману споживачів, партнерів, інших господарських суб'єктів і державних органів. Нечесна конкуренція здійснюється різними способами.
Це, по-перше, дезінформація з боку виробника споживачів (покупців) і господарських суб'єктів про товар і послуги. Вона виявляється в неправильних відомостях про споживні властивості товару: клас, сорт, якість.
По-друге, використання товарного знака, фірменного найменування або маркування товару без дозволу господарського суб'єкта, на ім'я якого вони зареєстровані. Як правило, використовуються товарні знаки, маркіровки тих фірм, продукція яких користується великим попитом.
По-третє, поширення компрометуючої інформації про товари своїх конкурентів. Така інформація наносить шкоду діловій репутації конкурентів і відбивається на результатах їхньої комерційної діяльності.
По-четверте, деякі фірми вдаються до будь-яких заходів тиску на постачальників ресурсів і банки, щоб вони відмовляли конкурентам у постачанні сировини, матеріалів та у наданні кредитів.
По-п'яте, деякі фірми шляхом підкупу, встановлення більш високих окладів і різних пільг переманюють провідний персонал фірм-конкурентів.
До нечесної конкуренції можна віднести її способи, коли порушуються закони країни. Наприклад, у ряді країн встановлено, що продавець не має права пропонувати товар за ціною нижчою, ніж собівартість, з метою усунення конкурентів. Це правило має захищати дрібних виробників і торговців від великих промислових і торговельних підприємств.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Нечесна конкуренція» з дисципліни «Основи економічної теорії»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Економічні нормативи, що регулюють діяльність комерційного банку
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ПЛАНУВАННЯ ПРОДУКТУ
ТЕОРЕТИЧНІ КОНЦЕПЦІЇ КРЕДИТУ
Як наростити тИЦ без щомісячних платежів
Умови кредитної угоди


Категорія: Основи економічної теорії | Додав: koljan (26.10.2012)
Переглядів: 1760 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП