ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економічна теорія » Основи економічної теорії

Кошторис маркетингу
У четвертій частині річного плану маркетингу фіксуються суми асигнувань на маркетинг та їх розподіл. Витрати на маркетинг включаються у собівартість продукції, підвищуючи її величину.
Фінансові ресурси на маркетинг відображаються у таких статтях витрат:
у комплексній статті витрат на управління підприємством і затрат на експлуатацію обладнання
зарплата персоналу служби маркетингу
заходи щодо дослідження маркетингу
придбання, експлуатація обчислювальної техніки
реклама
упаковка
освоєння нової продукції
модифікація продукції
вдосконалення гарантійного обслуговування і ремонту установка обладнання прискорення перевезення товару
позавиробничі витрати
кошторис витрат фондів розвитку виробництва, науки і техніки
інші виробничі витрати
транспортно-заготівельні втрати
У цілому при розробці кошторису витрат маркетингу визначають джерела фінансування наміченого комплексу заходів таким чином, щоб собівартість продукції не була надмірно підвищена, це може призвести до зниження прибутку й підвищення цін, що, в свою чергу, зумовить падіння обсягу продажу. Тому має бути прийняте компромісне рішення: які затрати відносити на собівартість, а які здійснювати за рахунок фондів економічного стимулювання.
Не варто забувати й про те, що спостерігається така закономірність: чим більше витрачено на маркетинг, тим більші обсяги продажу й сума прибутку.
Загальна величина коштів, асигнованих на маркетинг при виробленні стратегії маркетингу, визначається: 1) методом фіксованого відсотка; 2) методом аналогії.
У першому випадку керівництво підприємства на основі досвіду визначає обсяг коштів на маркетинг як певний відсоток від планового обсягу продажу або прибутку.
При методі аналогії ця сума виділяється і розподіляється за аналогією з підприємствами, які випускають таку ж продукцію. Наприклад, у США витрати на розробку і виведення на ринок нового товару розподіляються таким чином:
на фундаментальні дослідження - 3-6% кошторисних затрат;
на прикладні розробки - 7-8%;
на підготовку технологічного обладнання - 40-60%;
на налагодження серійного виробництва - 5-16%;
на організацію збуту (реклама, організація збутової мережі) - 10-27%.
Останньою частиною плану маркетингу є перелік контрольних функцій. У процесі контролю проводиться аналіз і перевірка ходу досягнення цілей маркетингу, розподіл і використання асигнувань, ефективність тих чи інших маркетингових заходів та ін.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Кошторис маркетингу» з дисципліни «Основи економічної теорії»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Джерела формування власного капіталу
Аудит надходження запасів
Аудит витрат на поліпшення необоротних активів
Розвиток телекомунікаційних мереж
Аудит обслуговуючих підприємств агропромислового комплексу


Категорія: Основи економічної теорії | Додав: koljan (08.10.2012)
Переглядів: 719 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП