. ВИМОГИ МІЖНАРОДНИХ СТАНДАРТІВ ДО ОКРЕМИХ ЕТАПІВ І ПРОЦЕСІВ СТВОРЕННЯ ЯКІСНОЇ ПРОДУКЦІЇ
Маркетинг за ринкових умов має провідне значення у визна-ченні вимог до якості продукції. Він повинен: 1) визначати потреби в продукції або послузі; 2) давати достатню інформацію про ринковий попит і сфери реалізації, що дає змогу планувати обсяги, асортимент, вартість та терміни виробництва продукції або послуги; 3) постійно аналізувати господарські договори, контракти або потреби ринку, тобто вивчати бажання та вимоги споживачів, пе-редбачати тенденції зміни цих вимог у майбутньому. Маркетологи мають забезпечувати підприємство детальним офіційним звітом або керівними вказівками щодо вимог до про-дукції, наприклад, коротким описом виробу. Останній може ста-ти основою для виконання робіт з проектування нових товарів. Короткий опис продукції містить такі складові: • основні експлуатаційні параметри (потрібні умови навколи-шнього середовища, вимоги до надійності); • органолептичні характеристики (стиль, відповідність моді, колір, смак, запах); • схеми встановлення та монтажу; • відповідні стандарти та законодавчі регламенти; • вимоги до упаковки; • порядок забезпечення якості та її перевірки. Важливе значення за реалізації функції маркетингу має зворотний зв’язок зі споживачами. Отримана завдяки цьому інформація є основою для постійного вдосконалення системи менеджменту якос-ті і має вирішальне значення для формування економічної стратегії підприємства. Водночас система якості повинна передбачати: за-безпечення функції маркетингу всіма необхідними ресурсами та ма-теріальними засобами; здійснення заходів для запобігання поми-лкам у маркетингу; керівництво всіма маркетинговими умовами та чинниками; постійне поліпшення діяльності з маркетингу.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «. ВИМОГИ МІЖНАРОДНИХ СТАНДАРТІВ ДО ОКРЕМИХ ЕТАПІВ І ПРОЦЕСІВ СТВОРЕННЯ ЯКІСНОЇ ПРОДУКЦІЇ» з дисципліни «Товарна іноваційна політика»