ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економічний аналіз » Організація і методика економічного аналізу

Економічна характеристика активів підприємства
Активи (майно) підприємства – це господарські ресурси, які повинні
принести вигоду підприємству. Майбутню економічну вигоду, втілену в тому чи іншому активі, можна реалізувати різними шляхами: • актив може бути використаний індивідуально або спільно з іншими активами – при виробництві товарів і послуг, які будуть продані підприємством; • обміняний на інші активи; • використаний для погашення заборгованості; • розподілений між власниками підприємства. Активи характеризуються трьома основними ознаками, тобто вони повинні: 1) забезпечити економічні вигоди; 2) контролюватися підприємством; 3) бути результатом попередніх подій або операцій. Активи мають грошову оцінку або можуть бути перетворені в гроші, крім того, активи включають відстрочені платежі, які не є господарськими ресурсами. Активи класифікуються за різними ознаками:

122 1. За формою функціонування: - матеріальні – мають матеріальну форму (основні засоби, незавершене виробництво, незакінчене будівництво, запаси готової продукції та ін.); - нематеріальні – не мають матеріально речової форми (права, патенти, винаходи, товарні знаки); - фінансові – грошові активи у національній та іноземній валюті (всі форми дебіторської заборгованості та фінансові інвестиції). 2. За характером участі у господарському обороті: - довготермінові (необоротні); - короткотермінові (оборотні). За цією ознакою вони відображаються у активі балансу. 3. За характером обслуговування: - операційні (основні виробничі засоби, нематеріальні активи, оборотні активи); - інвестиційні (коротко- і довгострокові фінансові вкладення). 4. За джерелами формування: - валові – утворені за рахунок власного і залученого капіталу; - чисті – сформовані за рахунок власного капіталу.

5. За чутливістю до інформаційних процесів:
- монетарні (грошові кошти, депозити, короткострокові фінансові вкладення і засоби в розрахунках); - немонетарні (основні засоби, запаси, готова продукція, незавершене будівництво, товари).

6. За рівнем ліквідності:
- абсолютно ліквідні (грошові кошти); - високоліквідні (короткострокові фінансові інвестиції та короткострокова дебіторська заборгованість); - середньоліквідні (всі види дебіторської заборгованості, крім короткотермінової, запаси готової продукції);

123 - низьколіквідні (запаси матеріальних ресурсів, незавершене виробництво, незакінчене будівництво, основні засоби, нематеріальні активи та довгострокові фінансові вкладення); - неліквідні (безнадійна дебіторська заборгованість і витрати майбутніх періодів).

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Економічна характеристика активів підприємства» з дисципліни «Організація і методика економічного аналізу»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Період окупності
ЕРГОНОМІЧНІ ВИМОГИ ДО ТОВАРУ
СВІТОВА ТА МІЖНАРОДНА ВАЛЮТНІ СИСТЕМИ
ЕТАПИ ПЛАНУВАННЯ НОВОГО ПРОДУКТУ
Аудит загальновиробничих витрат


Категорія: Організація і методика економічного аналізу | Додав: koljan (22.08.2012)
Переглядів: 1095 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП