ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економічний аналіз » Економічний аналіз

Організація аналізу господарської діяльності
Здійснення аналізу господарської діяльності потребує організації аналітичної роботи, спрямованої на системне, повне дослідження роботи підприємства з метою використання його результатів в прийнятті управлінських рішень. Проведення аналізу передбачає розподіл функцій з аналізу між певними підрозділами, залучення достатньої кількості інформації; визначення послідовності проведення аналізу і взаємодії підрозділів і виконавців аналітичної роботи.
Важливим етапом організації аналітичної роботи є її планування, яке визначає зміст, напрямки і послідовність аналізу. У зв’язку з тим, що аналітична робота повинна бути чітко розподілена між усіма структурними підрозділами, виконавцями з визначенням їх функцій у межах комплексного, системного аналізу діяльності підприємства, управління цією роботою повинно бути покладене на головного економіста або заступника директора з економіки.
Планування аналітичної роботи передбачає вирішення наступних питань:
Розробка програми аналізу діяльності підприємства, що передбачає визначення мети, об’єктів, складу, послідовності, строків виконання аналізу. Ці питання стосуються як комплексного, системного аналізу господарської діяльності підприємства, так і тематичного аналізу окремих питань діяльності.
Визначення структурних підрозділів – виконавців аналізу, координацію і взаємозв’язок їх діяльності, визначення функцій.
Визначення звітності, що є джерелом інформації, оцінки її повноти і достовірності; підрозділів, що надають інформацію.
Визначення методології аналітичної роботи, спрямованої на виявлення і вимірювання факторів і причин відхилень в роботи підприємства від запланованих показників з урахуванням сфери діяльності підприємства, галузевої належності, специфіки техніки і технології.
Визначення методології обробки, систематизації, узагальнення і форми представлення інформації керівникам підприємства з метою прийняття управлінських рішень.
Групою, що координує, аналізує, систематизує і узагальнює інформацію, яка поступає від різних підрозділів підприємства, є економіко-аналітична група. Основні функції економіко-аналітичної групи полягають в наступному:
Визначення цілей, об’єктів аналізу, розподіл функцій з економічного аналізу між виконавцями, складання плану комплексного аналізу діяльності підприємства.
Визначення джерел інформації для аналізу і форми її представлення.
Оцінка достовірності інформації.
Аналіз факторів зовнішнього середовища; ринкових цін на продукцію, ресурси; аналіз конкурентів і конкурентних переваг підприємства.
Оцінка економічної ефективності інвестиційної і інноваційної діяльності підприємства.
Аналіз відомостей, що надходять від служби маркетингу.
Аналіз темпів інфляції.
Контроль прискорення оборотності оборотних засобів.
Аналіз і контроль суми витрат на виробництво і збут продукції, фінансових результатів.
Контроль за використанням грошових коштів.
Аналіз ефективності діяльності працівників управлінського персоналу.
Систематизація, узагальнення інформації, її обробка, представлення в формі рекомендацій щодо поліпшення результатів господарської діяльності підприємства.
Розподіл роботи з аналізу між функціональними підрозділами залежить від задач, що покладені на підрозділи, розміру і структури управління підприємством.
Виробничий відділ здійснює аналіз виконання виробничої програми з кількості, номенклатури, асортименту, ритмічності виробництва, якості продукції, аналізує причини браку.
Технологічний відділ аналізує виконання інвестиційного плану, рівень техніки і технології, виконання плану удосконалення якості продукції; використання засобів на технічний розвиток виробництва.
Спеціальне конструкторське бюро здійснює аналіз проектних витрат на нову продукцію. Для цих цілей широко використовується функціонально-вартісний аналіз, який дозволяє забезпечити оптимальний рівень витрат на нову продукцію, що розробляється на підприємстві.
Відділ технічного контролю аналізує і контролює якість продукції, додержання технологічного регламенту, вивчає причини внутрішнього і зовнішнього браку, рекламації споживачів продукції; виконання заходів щодо поліпшення якості продукції.
Відділ головного механіка здійснює аналіз виконання плану і якості капітального ремонту, модернізації обладнання; механізації і автоматизації виробництва.
Відділ головного енергетика аналізує виконання планів установки енергетичного обладнання, капітального ремонту і модернізації енергетичного обладнання; виконання плану з економії витрат енергетичних ресурсів.
Відділ постачання аналізує виконання плану матеріально-технічного постачання, відпуску матеріальних ресурсів у виробництво у межах норм; виявляє надлишкові матеріали; оцінює відповідність складських запасів встановленим нормам.
Відділ збуту здійснює аналіз виконання договорних зобов’язань, плану відвантаження продукції, комплектності продукції на складі, причин збільшення залишків продукції на складі у межах номенклатури і асортименту понад встановлені нормативи; виявляє продукцію, яка користується підвищеним попитом.
Планово-економічний відділ аналізує виконання плану з техніко-економічних показників як по окремих підрозділах, так і по підприємству в цілому.
Відділ праці і заробітної плати здійснює аналіз забезпеченості підприємства кадрами в межах професій, кваліфікації; використання робочого часу; організації і нормування праці; продуктивності праці; ефективності діючих систем організації оплати праці, ефективності використання засобів на оплату праці.
Бухгалтерія аналізує витрати на виробництво і збут продукції; оборотність оборотних засобів; фінансовий стан підприємства.
Фінансовий відділ здійснює аналіз балансу доходів і витрат; показники реалізації продукції; прибутку і рентабельності; взаємовідносини підприємства з державним бюджетом; аналіз розрахунків з банками, з постачальниками і покупцями; аналіз фінансового стану підприємства.
Відділ маркетингу здійснює аналіз кон’юнктури ринку; вивчає попит на продукцію підприємства, аналізує внутрішньовиробничі фактори і фактори зовнішнього середовища; розробляє програму і здійснює аналіз конкурентів; аналізує ринкові ціни і політику ціноутворення на підприємстві; оцінює ефективність системи формування попиту і стимулювання збуту, рекламних заходів, що здійснює підприємство.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Організація аналізу господарської діяльності» з дисципліни «Економічний аналіз»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: ВАРТІСТЬ ГРОШЕЙ
Оцінка і управління кредитним ризиком
ЗАГАЛЬНІ ПЕРЕДУМОВИ ТА ЕКОНОМІЧНІ ЧИННИКИ, ЩО ОБУМОВЛЮЮТЬ НЕОБХІД...
Аудит загальновиробничих витрат
СУТНІСТЬ ТА ВИДИ ГРОШОВИХ РЕФОРМ


Категорія: Економічний аналіз | Додав: koljan (21.08.2012)
Переглядів: 1431 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП