Щоб правильно діагностувати підприємство, яке перебуває в кризі, виявивши слабкі сторони та санаційні резерви, з методологічного погляду доцільним є опитування працівників усіх структурних підрозділів та керівництва підприємством. Успішно використати цей метод контролінгу можна в разі додержання умов: 1) керівництво підприємства має брати безпосередню участь в організації опитування ; 2) з керівництвом потрібно заздалегідь узгодити питання, які вносяться в анкету для опитування; 3) керівництво має бути готовим сприйняти конструктивну критику й побажання підлеглих; 4) опитування не повинно спровокувати конфлікт чи ускладнити стосунки між керівництвом та працівниками; 5) участь керівництва та співробітників в опитуванні має бути добровільною; 6) анонімність анкетування та оцінки; 7) участь в організації анкетування нейтральної сторони; 8) результати аналізу опитування мають бути матеріалізовані у формі конкретних заходів щодо вдосконалення тієї чи іншої функціональної ділянки підприємства.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Опитування (анкетування)» з дисципліни «Управління фінансовою санацією підприємства»