Метою розробки й побудови моделі конкурентноздатності підприємства є правильне визначення конкурентної стратегії, погодженої з умовами конкретної галузі промисловості, навичками й капіталом, якими володіє конкретне підприємство. При побудові економічної моделі для розглянутої економічної категорії, «конкурентноздатність підприємства», виділяються структурні елементи, такі як категорія конкурентноздатності фірми й конкурентноздатності товару, що відповідають поставленій меті, виявляються найбільш важливі якісні характеристики цих елементів. Категорії конкурентноздатності фірми й конкурентноздатності товару взаємозалежні. Як основні критерії конкурентноздатності підприємства можна в узагальненому вигляді запропонувати дві оціночні категорії: «цінність вироблених підприємством товарів (послуг)» і «цінність підприємства як господарюючого суб'єкта». Зручним інструментом порівняння можливостей підприємства й основних конкурентів є побудова багатокутників конкурентноздатності, що представляють собою графічне зображення оцінок положення підприємства й конкурентів
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Категорії конкурентноздатності» з дисципліни «Економічна діагностика»