ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економіка підприємства » Економіка та організація інформаційного бізнесу

Вибір юридичної форми бізнесу
Вибір юридичної форми інформаційного бізнесу (як і будь-якого іншого) — одне з найважчих і важливих рішень для підприємця, який організовує власну справу.
Вибір організаційно-правової форми підприємництва здійснюється через механізм державної реєстрації конкретного виду підприємництва, господарського товариства або іншої організаційно-правової форми. За загальним правилом, це пов’язано зі створенням юридичної особи, яка є самостійним суб’єктом майнових відносин у господарському обороті. Разом із тим, законодавство України передбачає можливість здійснення громадянами підприємницької діяльності без створення юридичної особи. В такому разі громадянин реєструється як індивідуальний (самостійний) підприємець (фізична особа). Як самостійний підприємець (фізична особа), так і підприємці, що обрали інші організаційно-правові форми, користуються рівними правами і несуть відповідальність, встановлену законом, перед державою, контрагентами, працівниками.
Вибір форми підприємства залежить багато в чому від особистих уподобань та досвіду підприємця, але в основному визначається об’єктивними обставинами, а саме:
сферою діяльності;
наявними грошовими коштами;
«плюсами» та «мінусами» самих юридичних форм підприємництва.
Першим кроком у виборі юридичної форми власного бізнесу є вивчення особливостей (переваг і вад) різних організаційно-правових форм підприємницької діяльності.
Тут головними є:
1. Відповідальність — як підприємець ставиться до ризику втрати власного майна у випадку банкрутства фірми.
2. Контроль — яким чином підприємець братиме участь в управлінні діяльністю фірми.
3. Податки — наскільки різняться суми податків, сплачувані за різних форм організації бізнесу.
Приймаючи рішення щодо юридичної форми бізнесу, майбутній підприємець має вирішити низку питань:
1. Чи буде він (підприємець) одноосібним володарем?
1а. Якщо ні, яка кількість людей матиме частку у власності?
1б. Які права контролю будуть надані кожному із співвласників?
1в. Як розподілятимуться ризики та винагороди?
2. Наскільки важливим для всіх співвласників є обмеження персональної відповідальності за борги бізнесу або за позови до нього?
3. Яка форма організації бізнесу щодо податків є найвигіднішою як для індивідуального власника, так і для самого бізнесу?
4. Яка юридична форма буде найпростішою і найдешевшою для заснування та підтримування діяльності?
5. Якими є довгострокові плани бізнесу? Які можливості його зростання в майбутньому?
6. Якими є фінансові потреби — які розміри початкового фінансування порівняно із сумою коштів, яку підприємець має для потреб створення бізнесу?
7. Чи є достатніми знання та досвід підприємця у сфері управління бізнесом?
8. На скільки започаткований бізнес зазнає впливу зовнішнього середовища? Тобто чи потребує обраний бізнес помірного, швидкого чи дуже швидкого реагування на зміни у зовнішньому середовищі?
9. Наскільки важко припинити ділову активність у разі невдачі?
Зіставляючи переваги і вади кожної з форм організації бізнесу, підприємець вирішує, яка форма для нього є найкращою.
10.5. Вибір стратегії поведінки
Одну й ту ж саму мету можна досягти в різні способи. На даному етапі підприємець повинен визначити способи досягнення поставленої мети і вибрати з них найкращий. Для цього розробляється декілька різних варіантів стратегії, з яких підприємець вибирає найбільш прийнятний для свого бізнесу. Варіанти стратегій та підходи до їх класифікації є об’єктом дисципліни «Стратегічне управління», тому розглянемо лише основні положення цієї проблеми. У цілому ефективна стратегія:
1) орієнтується на конкретних користувачів, їх потреби, запити та інтереси;
2) відбиває всі сильні сторони фірми, які в сукупності створюють її конкурентні переваги;
3) містить перелік конкретних задач з реалізації цих конкурентних переваг;
4) містить методи, які дають змогу побороти слабкості фірми та загрози із зовнішнього середовища.
Не зупиняючись на всіх можливих класифікаціях стратегій, звернемо увагу на декілька з них, найбільш характерних для нової фірми. Причому не слід забувати, що на різних етапах життєвого циклу підприємства стратегія може бути різною. Задачею підприємця є: провести аналіз стратегічних альтернатив і вибрати стратегію, яка найбільше його задовольняє. Головний принцип такого вибору: «концентрація зусиль на тому, що найкраще виходить, а не намагання діяти на всіх фронтах». Щодо стратегії поведінки на ринку, то новій фірмі слід віддати перевагу атакуючій позиції (завоюванню частки ринку).
Важливим є привертання до себе перших споживачів і гарна реклама, участь у виставках, презентаціях. Але затягувати терміни атаки не варто, оскільки конкуренти можуть застосувати «контрудари» і переорієнтувати свої дії.
Для того, щоб закріпитись (утриматись) на ринку, необхідна оборонна позиція. Запорукою успіху є захист конкурентних переваг свого товару. Отже, під постійною увагою підприємця знаходяться:
технічне вдосконалення виробничого процесу;
поліпшення якості ІПП;
виважена політика збуту;
маркетинг;
економія на витратах.
Необхідно пам’ятати, що утримати ринок можливо лише:
1) забезпечуючи оновлення ІПП;
2) формуючи нові потреби у покупців;
3) проникаючи у нові сфери використання продукту.
При цьому не є обов’язковим знищувати конкурентів, ліпше з ними «товаришувати» і розширювати обсяги свого ринку разом із конкурентами, а не за рахунок конкурентів. Такої стратегії дотримуються лідери ринку, такі як корпорації IBM і Microsoft, Sun, Cisco та ін.
Крім названих стратегій, відомі й інші (наприклад, стратегія оновлення). У межах цієї стратегії, можна віддати перевагу або стратегії нового продукту, або стратегії диференціації (різноманітності) продукту, коли в центрі уваги знаходиться не принципово новий продукт, а лише його модифікація (варіант).
Можливі й такі стратегії:
1. Розосередження ризику, тобто здійснення своїх операцій не на одному, а на декількох ринках, а також виробництво широкого спектру ІПП;
2. Адаптація до умов, що змінюються (наприклад, інвестування маркетингу, пошук можливостей випуску нових ІПП);
3. Стратегія пасивного маркетингу — відмова від наступу на позиції конкурентів, а звідси — відсутність ризику зворотного удару;
4. Цільові відрахування від прибутку (створення відповідних резервів «на чорний день») та ін.
Можлива також комбінація різних стратегій.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Вибір юридичної форми бізнесу» з дисципліни «Економіка та організація інформаційного бізнесу»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: МАКРОЕКОНОМІЧНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ
Аналіз використання основного та оборотного капіталів позичальник...
Класифікація голосних і приголосних звуків
ПОПИТ НА ГРОШІ
Індивідуальна вартість джерел капіталу


Категорія: Економіка та організація інформаційного бізнесу | Додав: koljan (01.05.2012)
Переглядів: 751 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП