ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економіка підприємства » Економіка та організація інформаційного бізнесу

Пошук ніші
За пошуку ніші здійснюється двоступеневий вибір: вибір господарської ніші та пошук ринкової ніші. Вибір господарської ніші — це перший етап. На цьому етапі вивчають загальні умови інвестування грошей у підприємницьку діяльність у даний час і в даному місці.
Слід звернути увагу на:
— податкові пільги;
— стан ринку в різних галузях і регіонах;
— ступінь насиченості ринку;
— соціально-політичну нестабільність району;
— ненадійний попит.
Усе це — зовнішні умови та можливості підприємницької діяльності. Їх потрібно сприймати як такі, що задані зазделегідь і не залежать від самого підприємця.
Крім того, слід ураховувати суто економічні обмеження («вхідні бар’єри») на проникнення в ту чи іншу сферу (галузь):
— високий рівень початкових капітальних вкладень;
— тривалий термін окупності вкладених коштів;
— відсутність прибутку за нормального перебігу подій (наприклад, освіта, соціальне забезпечення тощо).
Необхідно врахувати також, що є заборонені сфери підприємницької діяльності (наприклад, виробництво зброї). Такий аналіз зовнішнього середовища і «загального клімату» підприємництва в різних галузях і регіонах допоможе прийняти рішення щодо виду підприємницької діяльності, галузі та району, в яких є сенс займатись нею на даний час.
Припустимо, що підприємець дійшов висновку, що це буде діяльність у сфері інформатизації ринкової інфраструктури (тобто бірж, фінансово-кредитної системи тощо) у межах Київської області з поступовим розширенням ринку в межах України з виходом, у перспективі, на міжнародний (світовий) ринок. Отже, наступний вибір, який йому необхідно здійснити (другий етап), — це пошук ринкової ніші, тобто визначення спрямованості, або спеціалізації підприємства.
Існує декілька варіантів розв’язання цієї проблеми:
1. Вибрати спеціалізацію, спираючись на власний досвід, результати аналізу, практику інших, згідно з об’єктивними обставинами.
2. Вибрати спеціалізацію, спираючись на інтуїцію;
3. Провести ретельний раціональний аналіз стану справ в обраній сфері. Можна такий аналіз провести самому, а можна звернутися до кваліфікованих фахівців. Останнє є більш привабливим насамперед для новачків, оскільки може застерегти від багатьох непродуманих дій та прорахунків. Однак такий аналіз коштує досить дорого, тож за браком коштів його можна здійснити самому.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Пошук ніші» з дисципліни «Економіка та організація інформаційного бізнесу»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: ПРОПОЗИЦІЯ ГРОШЕЙ
ПАСИВНІ ОПЕРАЦІЇ БАНКІВ
Кредитоспроможність позичальника та основні джерела інформації дл...
Форми безготівкових розрахунків
ТЕОРЕТИЧНІ ДЖЕРЕЛА ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ


Категорія: Економіка та організація інформаційного бізнесу | Додав: koljan (01.05.2012)
Переглядів: 1697 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП