ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економіка підприємства » Економіка та організація інформаційного бізнесу

Модель інформаційного бізнесу
Модель функціонування інформаційного бізнесу суттєво не відрізняється від моделі, загальноприйнятої для бізнесу. Розглянемо укрупнену модель бізнесу, запропоновану А. Хоскингом [116], яка містить два рівні:
макрорівень — охоплює економічні, політичні, соціально-культурні, технологічні, фізичні (географічні) умови діяльності;
мікрорівень — охоплює безпосередньо середовище діяльності підприємства з інституціональною системою.


Рис 5.3. Загальна модель бізнесу [8]
У загальній моделі бізнесу за А. Хоскингом (рис. 5.3) з п’яти основних функцій бізнесу чотири (фінанси, маркетинг, кадри та матеріально-технічне забезпечення) передбачають взаємодію із зовнішніми блоками.
Дії з вивчення ринку в межах макросередовища полягають у вивченні економічної, політичної, юридичної, соціально-культурної, технологічної та фізичної (географічної) областей. Структурно-функціональну модель інформаційного бізнесу, яка поєднує функції, середовище та ринки, наведено на рис 5.4.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Модель інформаційного бізнесу» з дисципліни «Економіка та організація інформаційного бізнесу»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Умови виникнення кредитної угоди
Кредитний договір — основа кредитних взаємовідносин
Аудит внесків на загальнообов’язкове державне соціальне страхуван...
Як наростити тИЦ без щомісячних платежів
РОЛЬ ГРОШЕЙ У РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ


Категорія: Економіка та організація інформаційного бізнесу | Додав: koljan (01.05.2012)
Переглядів: 974 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП