Розвиток комерційної діяльності банків пов’язаний із розширен-ням банківських послуг для клієнтури, яких у практиці роботи ко-мерційних банків розрізняють кілька видів. Виокремлюють такі ба-нківські послуги: залежно від руху матеріального продукту: 1) послуги, пов’язані з рухом матеріального продукту (напри-клад, розрахунково-касове обслуговування); 2) чисті послуги (наприклад, консультаційні); залежно від контингенту споживачів: 1) послуги юридичним особам; 2) послуги фізичним особам; залежно від відображення послуг у балансі: 1) балансові; 2) позабалансові (операції, що певний час не відображаються в балансі, поки не будуть відображені в прибутках або збитках банку); залежно від плати за надання послуг: 1) платні; 2) безкоштовні; залежно від можливості обліку платних послуг і можливості визначення розміру плати: 1) послуги, розміри яких підлягають обліку (розрахунково-касові, кредитні, валютні); 2) послуги, аналоги яких є у відповідних тарифах (консультаційні); 3) послуги, вартість яких не може бути встановлена об’єктивно (як правило, надаються банками в пакеті з платними товарними по-слугами). Банківськими послугами можна вважати також дії банку, які су-проводжують його основні функції та спрямовані на зростання до-хідної діяльності банку.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Банківські послуги та їх види» з дисципліни «Банківські операції»