ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Бухгалтерський облік » Бухгалтерський облік у галузях економіки

Облік витрат на рекламу
Витрати на рекламу є важливою складовою витрат торговельної діяльності. Ці витрати можуть досягати значних розмірів, адже зрозуміло: чим більше витрачається коштів на рекламу, тим, як правило, більше покупців відвідують торговельні заклади, а це сприяє збільшенню обсягів продаж. Згідно із Законом України «Про рекламу» від 03.07.96 р. № 270/96-АР під рекламою розуміють спеціальну інформацію про осіб або продукцію, яка поширюється у будь-якій формі і будь-якими способами з метою прямого або опосередкованого отримання прибутку. Рекламодавець, тобто замовник реклами, може виготовляти і поширювати рекламу самостійно, а може звернутися за допомогою (звичайно, за певну плату) до спеціалізованих виробників та поширювачів реклами — рекламних агенств і т. ін. Закон про рекламу поділяє її на такі види: реклама на радіо і телебаченні; в друкованих засобах масової інформації; з використанням телефонного та документального електрозв’язку; зовнішня; внутрішня; на транспорті; соціальна рекламна інформація. У кожного виду реклами є відповідні рекламоносії — газети, журнали, стенди, муляжі, щити тощо. Крім того, підприємства можуть проводити й інші великомасштабні рекламні заходи: — поширювати рекламні видання (каталоги, листівки, брошури, афіші, прейскуранти і т. ін.); — приймати участь у виставках і ярмарках; — організовувати прийоми, презентації, свята; — дарувати рекламні подарунки. Рекламодавець повинен враховувати особливості рекламування деяких видів продукції, встановлені законодавством: лікарських засобів; виробів медичного призначення; методів профілактики, діагностики і лікування; алкогольних напоїв і тютюнових виробів; зброї та деяких інших. Підприємство може бути притягнуто до суворої відповідальності за поширення недостовірної за змістом реклами. Рекламоносії поділяють на два види: 1) такі, які можуть бути оприбутковані рекламодавцем як матеріальні цінності (брошури, прайс-аркуші, подарунки з логотипами, рекламні щити тощо);

Особливості обліку в торгівлі

259

2) такі, які оприбуткувати неможливо (реклама у газеті, на транспорті, витрати на проведення прийомів і презентацій, участь у виставках і т. ін.). Деякі матеріальні рекламоносії у процесі проведення рекламних заходів рекламодавець може або ж залишити у своїй власності, або ж подарувати потенційним покупцям (клієнтам). Таким чином, порядок відображення в обліку витрат на рекламу у рекламодавця залежить від того, хто виготовляє і розміщує рекламу, як укладено договір, чи є рекламоносії для нього матеріальними цінностями та чи залишаються вони у його власності для тривалого використання, чи витрачаються одноразово або передаються безкоштовно (даруються). Порядок відображення в обліку витрат на рекламу наведено у табл. 5.27.
Таблиця 5.27 Бухгалтерські проведення з обліку витрат на рекламу

№ з/п

Зміст господарської операції 1. Реклама на радіо, телебаченні, в газеті, журналі і т. ін. (без повернення замовнику рекламоносіїв) Проведена передоплата за послуги з розробки рекламного макета та його публікацію в газеті (показ на телебаченні і т. ін.) Відображено суму податкового кредиту з ПДВ Виконано замовлення на рекламу (отримана послуга) Списано розрахунки за податковим кредитом з ПДВ Відображено суму податку з реклами Проведено взаємозалік передоплати у погашення заборгованості виробнику реклами 2. Облік виготовлення рекламоносіїв, що враховуються як матеріальні цінності Проведена передоплата виробнику рекламної продукції Відображено суму податкового кредиту з ПДВ Одержано від виробника рекламну продукцію: з терміном використання більше одного року (стенди, щити, муляжі тощо) з терміном використання до одного року для одноразового використання Списано розрахунки за податковим кредитом з ПДВ Відображено суму податку з реклами Проведено взаємозалік передоплати у погашення заборгованості виробнику рекламної продукції

Кореспондуючі рахунки Дебет Кредит

1 2 3 4 5 6

371 641 93 644 93 685 371 641 152 106 22 209 644 93 685

311 644 685 685 685 371 311 644 685 152 685 685 685 685 371

7 8 9

10 11 12

260
№ з/п 13 14 Зміст господарської операції Нараховано амортизацію рекламних засобів довгострокового використання Списано вартість рекламних засобів, які обліковувалися у складі МШП та виробничих запасів 3. Облік виготовлення і розміщення реклами власними силами Списано витрати на виготовлення рекламної продукції власними силами Оприбуткована рекламна продукція, виготовлена власними силами на підприємстві і віднесена до: необоротних активів МШП виробничих запасів Списано власну рекламну продукцію, використану за призначенням Нараховано знос рекламної продукції довгострокового використання Відображено суму податку з реклами 4. Безоплатне роздавання товару в рекламних цілях Списано вартість товару, розданого безоплатно Відображено суму ПДВ на вартість безоплатно розданого товару Відображено суму податку з реклами

ГЛАВА 5

Продовження табл. 5.27

Кореспондуючі рахунки Дебет Кредит 93 93 131,132 22,209 20, 66, 65 та ін. 23 152 23 23 20, 22 131 641 281 641 641

15 16

23 152 106 22 20 93 93 93 93 93 93

17 18 19 20 21 22

Можливі й інші варіанти виготовлення та розміщення реклами, а відтак, і її обліку.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Облік витрат на рекламу» з дисципліни «Бухгалтерський облік у галузях економіки»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: МАРКЕТИНГОВЕ РОЗУМІННЯ ТОВАРУ
АУДИТОРСЬКИЙ РИЗИК ТА АУДИТОРСЬКІ ДОКАЗИ. СУТТЄВІСТЬ ПОМИЛОК
Банки в ролі андеррайтерів
. Аудит податку на додану вартість сільськогосподарських товарови...
Чергування голосних і приголосних


Категорія: Бухгалтерський облік у галузях економіки | Додав: koljan (30.03.2012)
Переглядів: 1255 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП