ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Бухгалтерський облік » Звітність підприємства

Розкриття інформації про власний капітал у примітках до звіту
Усі підприємства розкривають у примітках до фінансових звітів призначення та умови використання кожного елемента власного капіталу (крім статутного капіталу). Акціонерні товариства наводять у примітках до фінансових звітів інформацію про: 1) загальну кількість та номінальну вартість акцій, на які пе редбачається здійснити передплату; 2) загальну кількість та номінальну вартість акцій, на які здійснена передплата, у порівнянні із передбаченими величинами; 3) загальну суму коштів, одержаних в ході передплати на акції, у такому розрізі: 135

В.С. Лень, В.В. Гливенко. ЗВІТНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА

• всі грошові кошти, внесені як плата за акції, із зазначенням кількості акцій; • вартісна оцінка майна, внесеного як плата за акції, із зазна ченням кількості акцій; • загальну суму іноземної валюти, внесеної як плата за акції, із зазначенням кількості акцій та курсу, за яким валюту зарахо вано в обліку; 4) акції у складі статутного капіталу за окремими типами і кате горіями: • кількість випущених акцій, із зазначенням неоплаченої час тини статутного капіталу; • номінальна вартість акції; • зміни протягом звітного періоду у кількості акцій, що пере бувають в обігу; • права, привілеї та обмеження, пов’язані з акціями, в тому числі обмеження щодо розподілу дивідендів та повернення капіталу; • акції, що належать самому товариству, його дочірнім і асоційованим підприємствам; • перелік засновників і кількість акцій, якими вони володіють; • кількість акцій, які перебувають у власності членів виконав чого органу, та перелік осіб, частки яких у статутному фонді перевищують 5%; • акції, зарезервовані для випуску згідно з опціонами та інши ми контрактами, із зазначенням їх термінів і сум; 5) накопичену суму дивідендів, не сплачених за привілейовани ми акціями; 6) суму, включену (або не включену) до складу зобов’язань, ко ли дивіденди були передбачені, але формально не затверджені. Всі інші підприємства наводять у примітках до фінансових звітів таку інформацію: • розподіл часток статутного капіталу між власниками; • права, привілеї або обмеження щодо цих часток; • зміни у складі часток власників у статутному капіталі.

136

Тема 6

Тема 6 БУХГАЛТЕРСЬКА ЗВІТНІСТЬ. ІНФОРМАЦІЯ ЗА СЕГМЕНТАМИ, ПРИМІТКИ ДО ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ ТА ПОРІВНЯННЯ ПОКАЗНИКІВ 6.1. Інформація за сегментами
Із Балансу, Звіту про фінансові результати, Звіту про рух гро шових коштів та Звіту про власний капітал можна дізнатися про за гальний майновий стан та фінансові показники діяльності підприємства. Однак, наприклад при вкладенні інвестицій у кон кретний напрямок діяльності підприємства, дуже корисним буде ма ти інформацію саме про цей напрямок діяльності, що дозволяє інве сторам приймати більш зважені рішення. Для задоволення попиту зовнішніх користувачів на таку інформацію підприємство складає Додаток до річної фінансової звітності “Інформація за сегментами”. Методологічні засади формування інформації про доходи, вит рати, фінансові результати, активи і зобов’язання звітних сегментів та її розкриття у фінансовій звітності визначено П(с)БО 29 “Фінан сова звітність за сегментами”, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 19 травня 2005 р. №412, норми якого застосо вуються підприємствами, організаціями та іншими юридичними особами незалежно від форм власності (крім малих підприємств, не прибуткових організацій, банків і бюджетних установ). Інформація про звітні сегменти наводиться в Додатку до річної фінансової звітності “Інформація за сегментами” – форма №6. У П(с)БО 29 наведені визначення термінів, які застосовуються при розкритті інформації за сегментами. Звітний сегмент – господарський або географічний сегмент, який визначений підприємством за критеріями, наведеними у пунк тах 6—9 П(с)БО 29, щодо якого має розкриватися у річній фінан совій звітності інформація. Внутрішньогосподарські розрахунки – розрахунки, що вини кають у результаті господарських операцій між структурними підрозділами підприємства, виділеними як сегменти з метою роз 137

В.С. Лень, В.В. Гливенко. ЗВІТНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА

криття їх доходів, витрат, фінансових результатів, активів та зо бов’язань. Географічний сегмент – відокремлювана частина діяльності підприємства з виробництва та/або продажу певного виду (або гру пи) продукції (товарів, робіт, послуг) у конкретному економічному середовищі, яка відрізняється від інших: • економічними і політичними умовами географічного регіону; • взаємозв’язком між діяльністю в різних географічних регіонах; • територіальним розташуванням виробництва продукції (робіт, послуг) або покупців продукції (товарів, робіт, по слуг); • характерними для географічного регіону ризиками діяль ності; • правилами валютного контролю і валютними ризиками в та ких регіонах. Залежно від сутності ризиків та організаційної структури підприємства географічні сегменти поділяються на два види: • географічний виробничий сегмент, який виділяється за місцем розташування виробництва продукції (робіт, послуг) підприємства; • географічний збутовий сегмент, який виділяється за місцем розташування основних ринків збуту та покупців продукції (товарів, робіт, послуг) підприємства. Господарський сегмент – відокремлювана частина діяльності підприємства з виробництва та/або продажу певного виду (або гру пи) продукції (товарів, робіт, послуг), яка відрізняється від інших: • видом продукції (товарів, робіт, послуг); • способом отримання доходу (способом розповсюдження продукції, товарів, робіт, послуг); • характером виробничого процесу; • характерними для цієї діяльності ризиками; • категорією покупців. Із визначення сегментів можна зробити висновок, що будь який сегмент має свої доходи і витрати, результати діяльності та певну ма теріально технічну базу, а тому має в рамках підприємства і свою облікову політику, свій окремий фінансовий облік. 138

Тема 6

Інформація формується у бухгалтерському обліку за госпо дарськими та географічними сегментами, які визначаються підприємством самостійно на основі його організаційної структури або за критерієм дотримання єдиного технологічного процесу, який може здійснюватися в кількох географічних регіонах, що обумовле но стадіями виробництва продукції, політикою післяпродажного об слуговування, умовами доставки товарів тощо. При визначенні сегментів враховуються ризики, які обумовлені особливостями ринку збуту продукції (товарів, робіт, послуг) у да ному регіоні, валютні ризики, які виникають при провадженні діяль ності в двох або більше країнах тощо. Загальна класифікація сегментів згідно із П(с)БО 29 наведена на рис. 6.1. Підприємство самостійно визначає ступінь деталізації гео графічних регіонів, виходячи з необхідності розкриття суттєвої інформації. Формування звітних сегментів здійснюється на основі виділе них господарських і географічних сегментів та шляхом об’єднання
Сегменти

Господарські сегменти

Географічні сегменти Географічний виробничий Географічний збутовий

Незвітні сегменти

Звітні сегменти

Незвітні сегменти

Пріоритетні

Допоміжні

Рис. 6.1. Класифікація сегментів підприємства 139

В.С. Лень, В.В. Гливенко. ЗВІТНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА

кількох подібних сегментів одного виду в окремий звітний сегмент. Подібними визнають сегменти, які мають протягом кількох звітних періодів однакові (наближені) значення прибутку та відповідають більшості критеріїв визначення господарського і географічного сег ментів. При об’єднанні господарських сегментів аналізуються особли вості та призначення продукції (товарів, робіт, послуг), характер ви робничого процесу, категорія покупців, способи отримання доходу (способи розповсюдження продукції, товарів, робіт, послуг) тощо. При об’єднанні географічних сегментів враховуються особли вості регіональних економічних і геополітичних умов. Господарський сегмент або географічний сегмент визначається звітним, якщо більша частина його доходу створюється від продажу продукції (товарів, робіт, послуг) зовнішнім покупцям і одночасно показники його діяльності відповідають одному з таких критеріїв: • дохід даного сегмента підприємства від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) зовнішнім покупцям і за внутрішньо господарськими розрахунками підприємства становить не менше ніж 10 % сукупного доходу від продажу зовнішнім по купцям і за внутрішньогосподарськими розрахунками всіх сегментів певного виду (господарського або географічного відповідно); • фінансовий результат даного сегмента становить не менше ніж 10 % сумарного фінансового результату всіх сегментів певного виду (господарського або географічного відповідно). Якщо підприємство за різними сегментами у звітному періоді має одночасно різні фінансові результати (прибутки та збитки), то звітним визначається сегмент, фінансовий ре зультат якого становить не менше ніж 10 % більшої з двох аб солютних величин – сумарного прибутку або сумарного збитку всіх сегментів даного виду; • балансова вартість активів даного сегмента становить не мен ше ніж 10 % сукупної балансової вартості активів усіх сег ментів певного виду (господарського або географічного відповідно). При невідповідності показників сформованих сегментів зазна ченим критеріям, необхідно провести подальше об’єднання двох або кількох подібних сегментів. Однак, може бути визнаний звітним і 140

Тема 6

сегмент, який не відповідає встановленим критеріям, якщо цей сег мент має важливе значення для підприємства в цілому (забезпечує діяльність інших сегментів тощо) і інформація про нього є суттєвою. Господарські або географічні сегменти, які не відповідають вста новленим критеріям, і які не можна включити до складу будь якого звітного сегмента, вважаються неподібними сегментами та їх показ ники у Додатку до річної фінансової звітності включаються до скла ду нерозподіленої статті. Сума показників за сегментами та нероз поділеної статті має відповідати сумі відповідних статей Балансу (форма №1) та Звіту про фінансові результати (форма №2). Дохід від операцій із зовнішніми покупцями всіх визначених звітних сегментів, інформація про які наводиться в Додатку до річної фінансової звітності, має становити не менше ніж 75 % загального доходу підприємства від операцій із зовнішніми по купцями. Якщо сукупний дохід визнаних звітних сегментів менше такого рівня, то здійснюється виділення додаткових сегментів з ме тою досягнення зазначеного рівня доходу, навіть, якщо такі додат кові сегменти не будуть відповідати встановленим критеріям. Сегмент, який було визначено звітним у попередньому році, але який у поточному році не відповідає критеріям звітного сегмента, має визначатися звітним сегментом, якщо підприємство протягом дванадцяти місяців або операційного циклу, якщо він більше дванад цяти місяців, очікує досягнення цим сегментом показників, які відповідають встановленим критеріям. Якщо у звітному році підприємство визначає нові звітні сегмен ти, які виникають унаслідок зміни (розширення) господарської діяльності підприємства, то за цими звітними сегментами наводять ся відповідні порівняльні показники за попередній звітний період або надається обґрунтоване пояснення причин неможливості до стовірного визначення показників. За характером впливу на фінансовий результат звичайної діяль ності підприємства звітні сегменти поділяються на пріоритетні і допоміжні. При визначенні пріоритетного виду звітного сегмента враховується організаційна структура підприємства. Пріоритетним сегментом може бути визначено або господарсь кий сегмент, або географічний виробничий сегмент, або гео графічний збутовий сегмент. 141

В.С. Лень, В.В. Гливенко. ЗВІТНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА

Якщо організаційна структуризація виробничих та інших відо кремлених підрозділів підприємства побудована за видами про дукції (товарів, робіт, послуг), що виробляється, то пріоритетним визнається господарський вид сегмента, а допоміжним – гео графічний. Якщо організаційна структуризація виробничих та інших відокремлених підрозділів підприємства здійснювалася за регіонами, в яких підприємство функціонує, то пріоритетним виз нається географічний вид сегмента, а допоміжним – господарський. У разі відсутності чітких переваг залежності фінансових резуль татів і ризиків пріоритетним звітним сегментом визнається госпо дарський сегмент, а допоміжним – географічний. За певних обставин (реорганізація підприємства, припинення пев ного виду діяльності) підприємство може змінити у звітному періоді пріоритетний сегмент. Зміна облікової політики щодо сегментів відоб ражається відповідно до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 6 “Виправлення помилок і зміни у фінансових звітах”. Обліковою політикою підприємства визначаються види сег ментів, пріоритетний вид сегмента, засади ціноутворення у внутрішньогосподарських розрахунках. Інформація щодо сегментів розкривається в табличній формі (табл. 6.1). Таблиця має три розділи: • І. Показники пріоритетних звітних сегментів; • IІ. Показники за допоміжними звітними сегментами; • III. Показники за допоміжними звітними географічними сег ментами (виробничий, збутовий). Найбільш деталізована інформація подається за пріоритетними звітними сегментами. Щодо цих сегментів наводять доходи та витра ти за основною діяльністю. Інші доходи та витрати (фінансові, інве стиційні, надзвичайні тощо) наводяться лише у випадках, коли вони можуть бути безпосередньо пов’язані з діяльністю сегмента. До складу витрат звітних сегментів не включаються: адміністра тивні витрати та витрати на збут, які пов’язані з діяльністю підприємства в цілому і не можуть бути віднесені до окремого сег мента; витрати з податку на прибуток; надзвичайні витрати, якщо їх виникнення прямо не пов’язано з певним звітним сегментом. 142

Тема 6

Адміністративні витрати, витрати на збут, інші операційні вит рати наводяться в сумі, яка безпосередньо стосується звітного сег мента або визначена шляхом розподілу на обґрунтованій та послідовній основі на окремий звітний сегмент (наприклад, про порційно доходу від реалізації продукції, товарів, робіт, послуг зовнішнім покупцям). За кожним звітним сегментом у розділі I наводиться інформація про річну суму амортизаційних відрахувань і капітальних інвес тицій. У розділі I Додатка до річної фінансової звітності наводяться та кож дані про балансову вартість активів і зобов’язань пріоритетних звітних (господарського, географічного виробничого або гео графічного збутового) сегментів і нерозподілені статті. Сукупні дані про активи і зобов’язання за звітними сегментами та нерозподілени ми статтями мають узгоджуватися із відповідними загальними по казниками фінансової звітності підприємства (консолідованої фінансової звітності). До складу активів звітного сегмента не включаються: • відстрочені податкові активи; • дебіторська заборгованість з податку на прибуток; • фінансові інвестиції, якщо цей актив не виникає внаслідок основної діяльності цього звітного сегмента, а доходи і витра ти, пов’язані з такими фінансовими інвестиціями, не включа ються до складу доходів і витрат такого звітного сегмента; • дебіторська заборгованість за розрахунками з нарахованих доходів у вигляді дивідендів, якщо такі доходи не включа ються до складу доходів звітного сегмента; • інші оборотні активи, які пов’язані з діяльністю підприємства в цілому і не стосуються окремого сегмента. До складу зобов’язань звітного сегмента не включаються: • забезпечення наступних витрат і платежів та цільове фінан сування, якщо вони стосуються діяльності підприємства в цілому; • відстрочені податкові зобов’язання; • довгострокові фінансові зобов’язання, зобов’язання за креди тами банків та інших фінансових установ, якщо отримання 143

В.С. Лень, В.В. Гливенко. ЗВІТНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА

про:

фінансових доходів не є основною діяльністю звітного сег мента; • поточні зобов’язання за розрахунками з учасниками; • зобов’язання з податку на прибуток, інші зобов’язання перед бюджетом та державними цільовими фондами, які не можна на обґрунтованій та послідовній основі розподілити між звітними сегментами підприємства. Щодо допоміжних звітних сегментів наводиться інформація

• доходи від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) зовнішнім покупцям; • балансова вартість активів звітних сегментів; • капітальні інвестиції Підприємство може доповнювати передбачений у розділах II і III перелік показників допоміжних звітних сегментів. Алгоритм заповнення показників доходів, балансової вартості активів на кінець року та капітальних інвестицій за рік у розділах II і III Додатка до річної фінансової звітності наведено на рис. 6.2. У примітках до річної фінансової звітності наводяться дані про суму доходів від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) зовнішнім покупцям і суму доходів за внутрішньогосподарськими розрахунками сегмента, який не визначено звітним сегментом, якщо більша частина доходу цього сегмента сформована за внутрішнього сподарськими розрахунками та дохід цього сегмента від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) зовнішнім покупцям становить не менше ніж 10 % загального доходу підприємства від реалізації про дукції (товарів, робіт, послуг) зовнішнім покупцям.

144

Тема 6

Пріоритетний сегмент

Господарський сегмент

Географічний виробничий

Географічний збутовий

Інформація про доходи у розділі ІІ

Наводиться дохід за кожним звітним географічним збутовим сегментом Наводяться балансова вартість активів і капітальні інвестиції за кожним допоміжним звітним географічним виробничим сегментом

За кожним допоміжним звітним господарським сегментом наводиться дохід від продажу продукції (товарів, робіт, послуг) зовнішнім покупцям

Показники активів на кінець року і капітальних інвестицій за рік у розділі ІІ

Наводиться балансова вартість активів і капітальні інвестиції за кожним допоміжним звітним господарським сегментом

Інформація про доходи у розділі ІІІ

Якщо місце розташування покупців відрізняється від місця розташування активів підприємства, наводиться дохід від продажу продукції (товарів, робіт, послуг) зовнішнім покупцям. за кожним допоміжним звітним географічним збутовим сегментом Якщо активи і покупці розташовані в різних регіонах, наводяться балансова вартість активів і капітальні інвестиції за кожним допоміжним звітним географічним виробничим сегментом

Показники активів на кінець року і капітальних інвестицій за рік у розділі ІІІ

Рис. 6.2. Алгоритм відображення доходів, балансової вартості активів і капітальних інвестицій за допоміжними звітними сегментами

145

146
ДОДАТОК ДО РІЧНОЇ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ “Інформація за сегментами” за 20 ____ рік

Таблиця 6.1. Додаток 1 до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 29 “Фінансова звітність за сегментами”

Дата (рік, місяць, число) Підприємство_________________________________________ за ЄДРПОУ Територія ____________________________________________ за КОАТУУ Орган державного управління ___________________________ за СПОДУ Галузь _______________________________________________ за ЗКГНГ Вид економічної діяльності______________________________ за КВЕД Одиниця виміру : тис. грн Контрольна сума

В.С. Лень, В.В. Гливенко. ЗВІТНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА

Форма № 6

I. Показники пріоритетних звітних ________ (господарський, географічний виробничий, сегментів _________________ географічний збутовий) Найменування звітних сегментів НерозподілеУсього ні Код статті Найменування рядМиМиМиМиМиМиМиМипоказника ЗвіЗвітЗвітЗвітЗвітЗвітЗвітЗвітка ну ну ну ну ну ну ну ну тний ний ний ний ний ний ний ний лий лий лий лий лий лий лий лий рік рік рік рік рік рік рік рік рік рік рік рік рік рік рік рік 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 1. Доходи звітних сегментів: Доходи від 010 операційної діяльності звітних сегментів з них: доходи від реалізації проду011 кції (товарів, робіт, послуг): зовнішнім покупцям

Код за ДКУД

1801009

Продовження табл. 6.1.

012

013

020

021

022

030 х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х

040

050

х

051

х

052

х

053

х

060

070

іншим звітним сегментам інші операційні доходи Фінансові доходи звітних сегментів з них: доходи від участі в капіталі, які безпосередньо стосуються звітного сегмента Інші фінансові доходи Інші доходи Усього доходів звітних сегментів Нерозподілені доходи з них: доходи від операційної діяльності фінансові доходи надзвичайні доходи Вирахування доходів від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) іншим звітним сегментам Усього доходів підприємства (р.040 + р.050 – – р.060) 2. Витрати звітних сегментів: Витрати операційної діяльності

Тема 6

080

147

Продовження табл. 6.1.

148
х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х

081

082

090

100

110

120

В.С. Лень, В.В. Гливенко. ЗВІТНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА

з них: собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг): зовнішнім покупцям іншим звітним сегментам Адміністративні витрати Витрати на збут Інші операційні витрати Фінансові витрати звітних сегментів з них: втрати від участі в капіталі, які безпосередньо можна віднести до звітного сегмента

121

122 130

х х

х х

140

х

х

Інші витрати Усього витрат звітних сегментів Нерозподілені витрати з них:

150

x

x

операційної діяльності, не розподілені на звітні сегменти

адміністративні, збутові та інші витрати 151

х

х

Продовження табл. 6.1.
х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х

152

х

х

153

х

х

154

х

х

160

170

180

190

фінансові витрати надзвичайні витрати податок на прибуток Вирахування собівартості реалізованої продукції товарів, робіт, послуг) іншим звітним сегментам Усього витрат підприємства (р.140+р.150 – – р.160) 3. Фінансовий результат діяльності сегмента (р.040 – р.140) 4. Фінансовий результат діяльності підприємства (р.070 – р.170) 5. Активи звітних сегментів з них: х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х

200

х

х

Нерозподілені активи з них:

201 202 203 204 205 220

х х х х

х х х х

х

х

221 222

х х

х х

Тема 6

149

Продовження табл. 6.1.
х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х

150
х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х х

223 224

х х

х х

230

Усього активів підприємства 6. Зобов’язання звітних сегментів з них:

240

241 242 243 244

х х х х

х х х х

Нерозподілені зобов’язання з них:

260

х

х

261 262 263 264

х х х х

х х х х

270

280

В.С. Лень, В.В. Гливенко. ЗВІТНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА

Усього зобов’язань підприємства (р.240 + р.260) 7. Капітальні інвестиції 8. Амортизація необоротних активів

290

Продовження табл. 6.1.
Найменування звітних сегментів Усього Звітний рік 17 Звітний рік 5 7 9 11 13 15 16 Звітний рік Звітний рік Звітний рік Звітний рік Звітний рік Мину лий рік Нерозподілені статті

Найменування показника Мину лий рік 6 Мину лий рік 8 Мину лий рік 10 Мину лий рік 12 Мину лий рік 14

Код рядка

2

Звітни й рік 3

Мину лий рік 4

Мину лий рік 18

300

310

1 Доходи від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) зовнішнім покупцям Балансова вартість активів звітних сегментів Капітальні інвестиції

320

330 340 Найменування звітних сегментів Звітний рік 5 7 9 11 Звітний рік Звітний рік Звітний рік Звітний рік 13 Нерозподілені статті Звітний рік 15 Мину лий рік 16 Усього Звітний рік 17

III. Показники за допоміжними звітними географічними _________ сегментами (виробничий, збутовий)

Найменування показника Мину лий рік 6 Мину лий рік 8 Мину лий рік 10

Код рядка

2

Звітни й рік 3

Мину лий рік 4

Мину лий рік 12

Мину лий рік 14

Мину лий рік 18

350

360

1 Доходи від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) зовнішнім покупцям Балансова вартість активів звітних сегментів Капітальні інвестиції

Тема 6

370

151

Керівник Головний бухгалтер

380 390

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Розкриття інформації про власний капітал у примітках до звіту» з дисципліни «Звітність підприємства»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Криптографічні методи захисту інформації
Статті формування власного капіталу
ШВИДКІСТЬ ОБІГУ ГРОШЕЙ
Стандартизація в галузі телекомунікацій. Організації — розробники...
Інвестиційний процес у державі з ринковою економікою


Категорія: Звітність підприємства | Додав: koljan (14.03.2012)
Переглядів: 1015 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП