ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Бухгалтерський облік » Енциклопедія бухгалтера: бухгалтерія на підприємстві

Учет оплат и надбавок
В состав валовых расходов доплаты и надбавки включаются при выполнении требований пп. 5.6.1 Закона «О налогообложении прибыли предприятий», то есть если они выплачиваются работникам в установленном по договоренности сторон размере. Документальным подтверждением такой договоренности служат соответствующие положения коллективного (трудового) договора, в котором указаны конкретные перечни доплат, надбавок и их размеры.
В целом, в бухгалтерском и налоговом учете доплаты и надбавки отражаются в том же порядке, что и заработная плата.1

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Учет оплат и надбавок» з дисципліни «Енциклопедія бухгалтера: бухгалтерія на підприємстві»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Способи захисту від кредитного ризику
Аудит фінансових інвестицій
Чиста теперішня вартість
Історизми, архаїзми, неологізми і фразеологізми
WiMAX vs UMTS: послесловие (продолжение статьи: "3G… 4G… Кто...


Категорія: Енциклопедія бухгалтера: бухгалтерія на підприємстві | Додав: koljan (11.03.2012)
Переглядів: 457 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП