ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Психологія » Мотивація і мотиви

Реклама-убеждение
Реклама-убеждение имеет целью превратить сообщаемую потребителю инфор­
мацию в его установки, принципы. Способы убеждения в такой рекламе опираются
либо на систему логических доказательств (для чего используются достоверные
факты, данные науки и практики), либо на эмоциональную сферу человека, его пе­
реживания, связанные с теми или иными интересами, мнениями.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Реклама-убеждение» з дисципліни «Мотивація і мотиви»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Фонетика, звуки і мовні органи
Позичковий процент та його диференціація
ТЕОРЕТИЧНІ ДЖЕРЕЛА ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
Процес кредитування клієнтів банку
Формати файлів і протоколи передачі електронної пошти


Категорія: Мотивація і мотиви | Додав: koljan (20.02.2012)
Переглядів: 794 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП