ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Психологія » Психологія спілкування

Высказывание критических замечаний
Подумайте о том, когда вы в последний раз кого то критиковали. В своей рабочей тетради под пунктом 7.1 ответьте на следующие вопро сы: Каким руководящим указаниям по конструк тивной обратной связи вы следовали или какие нарушали? Если бы вам пришлось делать это снова, что бы вы сказали по другому?

Когда это уместно, предлагайте человеку другие варианты поведения. Поскольку конструктивная кри тика должна помогать человеку, уместно обеспечить

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Высказывание критических замечаний» з дисципліни «Психологія спілкування»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: СУТЬ ТА ЗНАЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я НАСЕЛЕННЯ
ТЕОРІЇ В ГАЛУЗІ ДИВІДЕНДНОЇ ПОЛІТИКИ
ПРОГНОЗ РУХУ ГРОШОВИХ КОШТІВ (CASH-FLOW)
ВНУТРІШНІЙ АУДИТ (РЕВІЗІЯ) В СИСТЕМІ ФУНКЦІЙ КОНТРОЛІНГУ
ЗБІЛЬШЕННЯ СТАТУТНОГО КАПІТАЛУ БЕЗ ЗАЛУЧЕННЯ ДОДАТКОВИХ ВНЕСКІВ


Категорія: Психологія спілкування | Додав: koljan (19.02.2012)
Переглядів: 494 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП