Психологічною основою освітніх проектів і програм розвитку конкурентоспроможної особистості є принцип саморозвитку, що інтегрує систему фундаментальних принципів розвитку особистості. Найважливішою умовою, яка дозволяє людині стати суб’єктом саморозвитку, є досягнення якогось певного рівня особистісної й професійної самосвідомості. Зараз інтенсивно досліджують моделі розвитку конкурентоспроможної особистості. Наприклад, технологічна модель розвитку конкурентноздатної особистості, яку розробила Л.М. Мізіна, охоплює стадії розвитку конкурентоспроможності; процеси, що відбуваються на кожній стадії; комплекс методів впливу. Л.М. Мітіна виокремлює чотири стадії оптимізації поведінки: • підготовка; • усвідомлення; • переоцінка; • дія. Модель поєднує основні процеси розвитку особистості: мотиваційні (I стадія), когнітивні (II стадія), афективні (III стадія), поведінкові (IV стадія).
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Етапи розвитку конкурентоспроможної особистості» з дисципліни «Психологія особистості»