ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Психологія » Енциклопедія блефу

ПРИНЦИПЫ МАНИПУЛЯЦИЙ В РЕКЛАМЕ
Пальмировка: Обладание скрытой от потребителя (маркетинговое исследование) информации, тактический и стратегический расчет (программа) и др.
Пассировка: Введение в заблуждение воспринимающего рекламу.
Шанжировка: Фальсификация товара, услуг и т.п.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «ПРИНЦИПЫ МАНИПУЛЯЦИЙ В РЕКЛАМЕ» з дисципліни «Енциклопедія блефу»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: ЕФЕКТИВНІСТЬ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ
ОСОБЛИВОСТІ ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОМАНДИТНИХ І ПОВНИХ ТОВАРИСТВ
. ЗНАЧЕННЯ ФУНКЦІОНАЛЬНО-ВАРТІСНОГО АНАЛІЗУ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬ...
Аудит пайового капіталу
ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ КОМЕРЦІЙНИХ БАНКІВ В УКРАЇНІ


Категорія: Енциклопедія блефу | Додав: koljan (18.01.2012)
Переглядів: 577 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП