ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Психологія » Військова психологія

Вдосконалення системи роботи командирів
Шляхи вдосконалення системи роботи командирів (начальників) ЗІ зміцнення військової дисципліни та правопорядку — це основні напрями посилення дієвості позитивного впливу командирів, штабів, фахівців органів виховних структур на воїнів відповідними управлінськими, організаційними, педагогічними, соціально-психологічними та іншими заходами, Ця система роботи має бути обґрунтована відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про боротьбу з корупцією», статутів, наказу міністра оборони № 11 від 19 квітня 1997 р. «Про зміцнення військової дисципліни у Збройних силах України», директиви Д-12 від 31 травня 2001 р, «Про стан правопорядку, військової дисципліни та додаткові заходи органів військового управління щодо їх здійснення», Методичних вказівок начальника Головного управління виховної роботи Міністерства оборони України щодо організації вихованої роботи, зміцнення правопорядку та військової дисципліну в Збройних силах України на навчальний рік.
Шляхами вдосконалення системи роботи командирів (начальників) щодо зміцнення військової дисципліни є:
1. Суттєве поліпшення соціальної захищеності та матеріального добробуту військовослужбовців і членів їхніх родин, запровадження ефективних матеріальних і моральних стимулів за високі показники в бойовій і гуманітарній підготовці, службі та дисципліні.
2. Професійне залучення військових психологів до психологічного забезпечення військової дисципліни і профілактики правопорушень.
3. Забезпечення зразковості офіцерів і прапорщиків у повсякденній життєдіяльності військ, поза умовами служби та в побуті, без якої неможливо суттєво поліпшити військову дисципліну.
4. Приділення більшої уваги сержантам (старшинам) строкової служби. Підбір, навчання і виховання цієї категорії командирів має бути першорядним завданням повсякденних турбот командирів рот (батарей), батальйонів (дивізіонів), полків (бригад) та їхніх заступників з вихованої роботи.
5. Підвищення позитивної ролі військовослужбовців-контрактників у повсякденній життєдіяльності підрозділів (частин), які мають бути військовими професіоналами, демонструвати взірець виконання функціональних обов'язків.
6. Посилення контролю та надання безпосередньої практичної допомоги підлеглим посадовим особам у вдосконаленні стилю й системи їхньої роботи зі зміцнення військової дисципліни та правопорядку. Прин¬цип «Кожний начальник допомагає, контролює і навчає своїх підлеглих, відповідає за рівень їхньої підготовки і внесок у вирішення поставлених завдань» — має стати провідним принципом діяльності кожного командира. Все це передбачає посилення вимогливості до всіх без винятку офіцерів, прапорщиків, сержантів за їхній особистий внесок у зміцнення військової дисципліни та правопорядку в підрозділі (частині). Практична робота у підлеглих підрозділах планується і провадиться щомісячно:
— командирами бригад (полків) у двох-трьох ротах (батареях);
— командирами батальйонів (дивізіонів) у двох-трьох взводах.
Командири (начальники) особисто займаються навчанням безпосередньо підлеглих офіцерів, прапорщиків і сержантів сучасним гуманним принципам, ефективним методам і ненасильницьким формам роботи щодо зміцнення військової дисципліни, оптимального використання наданих їм дисциплінарних прав, творчому поєднанні в своїй діяльності методів безпосереднього і опосередкованого виховного впливу на вихованців та методів самовиховання.
7. Суттєвого ефекту можна досягти цілеспрямованою організацією індивідуально-виховної роботи, яка має пронизувати всі військові структури, кожну її ланку, провадитися на всіх рівнях. Систематичне здійснення такої роботи з офіцерами, прапорщиками, сержантами і рядовими дає можливість мобілізувати їх на якісне виконання бойових, навчально-бойовий та інших завдань, сприяє запобіганню загибелі і травмуванню воїнів, недопущенню негативних виявів у їхній поведінці, викоріненню порушень статутних правил взаємин між військовослужбовцями.
Наприклад, зимовий період навчання міністр оборони рекомендує визначити як період викорінення порушень статутних правил взаємин між військовослужбовцями. З цією метою виховним впливом слід охопити кожного військовослужбовця. Це досягається особистою участю командирів (начальників) у здійсненні комплексу управлінських, організаційних, педагогічних, психологічних та інших цільових заходів, спрямованих на затвердження у військових підрозділах (частинах) норм і правил воїнського етикету, найкращих традицій і звичаїв українського війська, профілактику порушень статутних правил взаємин між військовослужбовцями і своєчасного з'ясування їх детермінант та їх усунення. Під час зимового періоду навчання забезпечується також оптимальною й ненасильницькою адаптацією молодого поповнення до умов військової служби, а у військовому середовищі затверджуються загальнолюдські, національні та воїнські цінності.

8. Пожвавлення МПЗ військової дисципліни та профілактики правопорушень. Тут особлива роль належить військовим психологам, зусилля яких мають зосереджуватися безпосередньо у підрозділах на індивідуальній роботі з військовослужбовцями усіх категорій для визначення детермінант їхньої девіантної поведінки, надання їм своєчасної соціально-психологічної, психологічної та інших видів допомоги та здійснення сучасних психологічних профілактичних заходів. Вони організовують систематичне медичне обстеження військовослужбовців, що належать до «груп ризику», провадять з ними постійну виховну і психокорекцій ну роботу.
9. Організація бойової і гуманітарної підготовки, служби військ, всієї життєдіяльності підрозділів (частин) і органів управління в дусі державницької ідеології. Наприклад, на заняттях з бойової, гуманітарної і правової підготовки здійснюється поглиблене вивчення всіма категоріями особового складу вимог статутів, законодавчих актів, що стосуються їх життєдіяльності. У військовослужбовців формується громадянська свідомість.
10. Вдосконалення аналізу стану військової дисципліни та правопорядку, ефективності бойової і гуманітарної підготовки, якості служби військ. При цьому обов'язковим має бути дотримання таких його принципів, як: системність, систематичність, послідовність, достовірність, комплексність, принциповість, врахування об'єктивних і суб'єктивних причин у їх єдності та взаємозв'язку.
Підбиття підсумків стану військової дисципліни провадять:
— командири відділень — з кожним солдатом;
— командири взводів — з особовим складом взводу і окремо
з сержантами, командирами відділень, яким ставлять завдання на наступну добу, з визначенням місця за рейтингом кожного відділення;
— командири рот— з особовим складом роти на загальних
зборах роти і окремо з командирами взводів з визначенням
рейтингу відділенням І взводам роти;
— командири батальйонів — з особовим складом батальйону
на загальних зборах і окремо з командирами рот з визначенням рейтингу ротам і взводам;
— командири полків (бригад) —- на зборах офіцерів і окремо
з командирами батальйонів з вивченням рейтингу батальйонам і ротам полку.
Керівний склад частини бере участь у підбитті підсумків у підрозділах, що відстають.
Основними критеріями оцінки стану дисципліни та ефективності системи роботи з її зміцнення виступають:
— рівень бойової і мобілізаційної готовності підрозділу, частини (корабля). Бойова готовність і дисципліна тісно пов’язані. Якщо військова дисципліна —у мова бойової готовності, то стан бойової готовності найефективніший критерій її оцінки;
— рівень бойової підготовки особового складу та несення ним
бойового чергування, вартової та внутрішньої служб, ефективність виконання основних видів діяльності підрозділу (частини);
— ступінь підтримання у підрозділі (частині) статутного порядку, його відповідність вимогам міністра оборони, військовим статутам і настановам;
— особистий приклад у дисципліні командирів (начальників).
Це дає можливість командиру і його заступнику з виховної
роботи провадити МПЗ предметно, з конкретними категоріями військовослужбовців, мобілізувати з цією метою громадськість;
— комплексне провадження інформаційно-пропаґандивної, організаторської, соціально-правової, культурно-виховної і
просвітницької роботи;
— ефективність дисциплінарної практики командирів і начальників усіх рівнів та інші критерії.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Вдосконалення системи роботи командирів» з дисципліни «Військова психологія»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Структура системи пейджингового зв’язку
Аудит вартості об’єктів і законності витрат, пов’язаних з капітал...
Апаратна база комп’ютерної телефонії
Способи захисту від кредитного ризику
Аудит адміністративних витрат і витрат на збут та інших операційн...


Категорія: Військова психологія | Додав: koljan (18.01.2012)
Переглядів: 1338 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП