афро-американські студії (African American Studies) Оскільки постмодернізм прагне дестабілізувати поняття усталених або сутнісних істин та ідентичностей, ця система думки виявляється водночас корисною і проблематичною для афро-американських студій. З одного боку, створення й розвиток афро-американських студій можна розглядати як тріумф постмодернізму в тому розумінні, що ця дисципліна являє собою великий антинаратив, що може бути протиставлений домінантним західноєвропейським ідеологіям. Виробивши концепцію "чорної естетики" або "чорної соціології", афро-американські вчені успішно протистоять руйнуванню специфічних культурних перспектив. Цю діяльність можна назвати інтервенціоністським постмодернізмом. Окрім інших імпульсів, вона загалом репрезентує політичну волю боротися із зовнішніми силами, що несуть загрозу афроамери-канській спільноті. З другого боку, якщо ін'єкція "чорноти шкіри" або "африканізму" в академічні та громадські дискурси має на меті з'я- 30 сування фундаментальних істин про всіх афроамериканців, тоді вона йде проти течії постмодернізму, й такий дискурс може зустріти активний опір з боку афро-постмодерністів, які працюють у цій галузі. Це заперечення часто буває менш політичним, — або, принаймні, менш радикальним, — аніж точка зору, яка їй протиставляється; найчастіше це означає святкові розмови про гібридність або множину суб'єк-тивізмів, і іноді ставиться під сумнів сама ідея афро-американської спільноти. Це може бути описане як рефлективний постмодернізм.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «афро-американські студії» з дисципліни «Енциклопедія постмодернізму»