ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Банківська справа » Енциклопедія банківської справи, фінансів

ИНДИВИДУАЛИЗАЦИЯ ПРОДУКЦИИ
Обычно потребители делают выбор товаров
из однородной продукции в зависимости от ее цены. Поэтому про-
изводители часто индивидуализируют свою продукцию для того,
чтобы создать еще один критерий принятия потребителями реше-
ния о покупке. Идеей индивидуализации товара является пере-
ориентация выбора потребителя на неценовые факторы. Это дает
производителю возможность поднимать цену, не теряя большого
числа потребителей, и, т. о. увеличивать выручку. Сухие завтраки,
нижнее белье и шампуни являются товарами, сбыт к-рых основы-
вается на индивидуальных характеристиках.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «ИНДИВИДУАЛИЗАЦИЯ ПРОДУКЦИИ» з дисципліни «Енциклопедія банківської справи, фінансів»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Формування звітних фінансових документів
Поділ іменників на відміни
Умови виникнення кредитної угоди
Інвестиційний клімат держави
Порядок реєстрації комерційного банку


Категорія: Енциклопедія банківської справи, фінансів | Додав: koljan (19.11.2011)
Переглядів: 391 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП