ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Економіка торгівлі

Поточне планування та стратегічне регулювання асортиментної структури роздрібного товарообороту
Обґрунтування планової структури реалізації товарів щодо товарних груп або товарних комплексів здійснюється різними методами:
1. На основі коефіцієнтів еластичності реалізації окремих груп товарів від обсягу товарообороту або доходів населення.
2. На основі побудови економіко-математичних моделей і на основі використання економіко-статистичних методів.
3. На основі норм споживання, тобто забезпеченості окремими видами товарів.
Метод планування структури товарообороту на основі коефіцієнтів еластичності реалізації окремих груп товарів від загального обсягу товарообороту підприємства використовується у підприємствах, що не очікують суттєвих змін асортименту товарів. Застосування цього методу передбачає проведення таких розрахунків:
1. Коефіцієнтів еластичності продажу окремих груп товарів.
2. Диференціації планового темпу приросту товарообороту загалом за підприємством за товарними групами на основі розрахованих коефіцієнтів еластичності.
Планування структури товарообороту на основі коефіцієнтів еластичності реалізації окремих груп товарів від доходів населення проводиться аналогічно, але замість обсягу товарообороту базовим показником виступає рівень доходів споживачів, що обслуговуються цим підприємством. Використання цього методу можливе за умови наявності інформації про доходи населення та тенденції їх зміни.
Одним із можливих підходів до розрахунку планової структури товарообороту є використання нормативів товарообороту на 1 м2 площі торгового залу. Цей метод планування рекомендується для використання на нових підприємствах або при умові асортиментної диверсифікації діяльності.
Застосування методу передбачає:
1. Визначення розміру площі торгового залу, що призначена для розміщення товару.
2. Розрахунок умовно-нормативного товарообороту від реалізації товарів з урахуванням затверджених нормативів товарообороту на 1 м2 торгової площі.
3. Визначення умовно-нормативного товарообороту в цілому за підприємством.
4. Визначення коефіцієнта приведення умовно-нормативного товарообороту до сучасного рівня цін реалізації товарів.
5. Розрахунок планового обсягу товарообороту конкретної групи товарів.
Плановий обсяг реалізації за окремими товарними групами можна також визначити на базі використання економіко-статистичних методів (середнього темпу зростання (приросту). При використанні економіко-статистичних методів на заключному етапі роботи потрібно здійснити перевірку відповідності сумарного обсягу реалізації окремих груп товарів раніше розробленому плановому показнику загального обсягу товарообороту підприємства.
Динамічність зміни обсягу та структури споживчого попиту обумовлює потребу постійного здійснення стратегічного регулювання асортиментної структури товарообороту на основі використання концепції маркетингу.
Маркетинговий підхід до проблеми регулювання роздрібного товарообороту дозволяє розробити конкретну стратегію, що базується на оцінці реальної ситуації на ринку, можливостей торгового підприємства і полягає у розробці відповідних заходів щодо реалізації комплексу цілей з використанням найбільш прийнятих економічних засобів. На основі розробленої стратегії вносять корективи в поточні плани підприємства, а також розробляють перспективні плани розвитку обсягу та структури товарообороту підприємства. Першочергова увага у розробці вказаної стратегії має бути надана питанням забезпечення збалансованості товарних ресурсів, роздрібного товарообороту і попиту населення як за загальним обсягом, так і в асортименті, з одного боку, роздрібним товарооборотом і прибутками, з іншого, а також обґрунтування оптимальних пропорцій їх розвитку.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Поточне планування та стратегічне регулювання асортиментної структури роздрібного товарообороту» з дисципліни «Економіка торгівлі»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Пароніми
Звіт про прибутки та збитки
Здравый смысл и механика
Постаудит
БАНКІВСЬКІ ПОСЛУГИ


Категорія: Економіка торгівлі | Додав: koljan (01.11.2011)
Переглядів: 892 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП