ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економіка підприємства » Ризикологія в економіці та підприємстві

Загальні засади стратегічного менеджменту
В умовах зростаючої конкуренції, науково-технічного прогресу, динамізму, нестаціонарності зовнішнього стосовно компанії (фірми, підприємства) економічного середовища, тенденції до скорочення життєвого циклу продукції (послуг) і пов’язаної з цим гострої необ-хідності розвивати у країні інвестиційну (інноваційну) діяльність, сис-тема стратегічного менеджменту може забезпечити компанії (під-приємству) довгостроковий ринковий успіх [122, 143]. Бізнесменом (менеджером, управлінською командою), як правило, розробляється кілька альтернативних стратегій, з яких необхідно вибрати одну за допомогою багатьох критеріїв (цілей). Зокрема, можна говорити про такі цілі, як розширення частки компанії (фірми) на ринку, мінімізація витрат на технічне переоснащення (впровадження новітніх техноло-гій), створення іміджу виробника якісної продукції (послуг) тощо [275].
Необхідно зазначити, що формування програми розвитку компанії, її стратегії у середньо- і довгострокових періодах умовно поділяють на три етапи. Перший охоплює діяльність, яка має на меті пошук ефективних інвестиційних проектів, збір необхідної інформації та оцінку їх ефективності, ризику і порівняння, а також вибір тих з них, які максимізують теперішню дисконтовану інтегровану вартість компанії (фірми). Тобто на цьому етапі приймаються рішення, що стосуються величини та структури активів з урахуванням їх ризику.
Другий етап стосується рішень щодо джерел фінансування інвестиційної програми, тобто рішень стосовно формування структу-ри капіталу компанії.
Предметом третього етапу є комплексний інвестиційний і фінансовий план. Аналізуючи зв’язки між інвестиційними та фінансовими рішеннями, необхідно мати на увазі, що односторонній підхід до привабливих інвестиційних проектів як головного компонен-та не завжди приводить до найкращих результатів, бо може спричи-нити проблеми з їх фінансуванням, які, в свою чергу, можуть навіть загрожувати банкрутством.
Не останньою метою для компаній повинно бути досягнення врівноваженого довгострокового зростання їх вартості за умови оп-тимального (допустимого) ступеня ризику. Компанія, яка прагне уникнути фінансових клопотів, мусить дотримуватись відповідної політики, пов’язаної з досягненням допустимого (оптимального) сту-пеня ризику фінансування програми свого розвитку і користуватись при цьому як внутрішніми, так і зовнішніми джерелами фінансування.
Оцінка інвестиційної стратегії компанії (фірми) може формуватись на підставі цілої низки критеріїв, виходячи з її загальної стратегічної спрямованості. Зокрема, її здійснюють на основі таких критеріїв [25, 140]:
· узгодженість інвестиційної стратегії із загальною стратегією економічного розвитку компанії. При цьому досліджується узгод-женість цілей, спрямованості та етапів реалізації цих стратегій;
· внутрішня збалансованість інвестиційної стратегії. Під час цієї оцінки визначається, наскільки узгоджені між собою окремі стра-тегічні цілі і спрямованість інвестиційної діяльності, а також послідовність їх виконання;
· узгодженість інвестиційної стратегії із зовнішнім середовищем. Оцінюється, наскільки інвестиційна стратегія відповідає прогнозова-ним змінам економічного розвитку в цілому, а також кон’юнктурі інвестиційного ринку;
· здійсненність інвестиційної стратегії з урахуванням наявного ре-сурсного потенціалу.
Отже, насамперед розглядаються:
· потенційні можливості компанії з формування фінансових ре-сурсів за рахунок власних джерел. Розглядається також можливість залучення до реалізації інвестиційної стратегії необхідних фінансових, технологічних, сировинних, енергетичних та інших ресурсів;
· допустимість ступеня ризику, пов’язаного з реалізацією інвестиційної стратегії. Розглядаються ступені основних ризиків і можливі (випадкові) небажані фінансові наслідки для компанії;
· результативність інвестиційної стратегії. Оцінка результатив-ності інвестиційних програм базується передусім на визначенні еко-номічної ефективності їх реалізації. Оцінюються також і позаеко-номічні результати (зростання іміджу компанії, поліпшення умов праці її працівників; підвищення рівня обслуговування клієнтів тощо).
Таким чином, розробка інвестиційної стратегії дозволяє прийняти ефективне управлінське рішення, пов’язане з розвитком компанії, в умовах динамічності та невизначеності (неоднозначності) зовнішніх і внутрішніх чинників (тобто в умовах ризику), які визначають цей розвиток [52].

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Загальні засади стратегічного менеджменту» з дисципліни «Ризикологія в економіці та підприємстві»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Особливості вживання деяких відмінкових закінчень іменників
Посередницькі операції комерційних банків на фондовому ринку
Апаратна база комп’ютерної телефонії
Антоніми
Аналогові стільникові мережі


Категорія: Ризикологія в економіці та підприємстві | Додав: koljan (28.10.2011)
Переглядів: 799 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП