Гра «Керування організаційним розвитком підприємства»
Всі групи слухачів виконують функції керівника одного підприємст-ва. У грі моделюється процес організаційного вдосконалення керо-ваного об’єкта. На кожному кроці, що дорівнює (у масштабі) певно-му календарному періоду, слухачі обирають напрям і об’єкт організаційного впливу, тобто визначають, в якому цеху слід поліпшити нормування праці, в якому — налагодити організацію ремонту, де зайнятися вдосконалюванням управління чи виробницт-вом, вжити заходів щодо створення нормального психологічного клімату. Сумарний вплив усіх цих дій на загальний прибуток під-приємства не однаковий у часі і залежить від вибору напряму й об’єкта вдосконалення. У грі є певні обмеження. Таким чином, по-чинаючи з однакових вихідних позицій (обсяг продукції, що випус-кається, ресурси, постійні та змінні витрати), кожна група слухачів, з огляду на обрану нею стратегією організаційного впливу на об’єкти, досягає різних результатів після кожного кроку гри, що умовно дорі-внює кварталу. Змагальність грі додає оголошення цих результатів. Після програвання 4 кроків підбивають підсумки «року», обговорюють стратегію кожної групи. Застосування ділових ігор у системі економічної освіти на-ражається на певні труднощі, пов’язані насамперед із трудомі-сткістю їх створення, а також із тим, що застосування їх іноді вимагає кількох занять поспіль, а це не завжди буває мож- ливим. Завдання 3. Ознайомтеся з умовами ігрової ситуації. Підго-туйтеся до участі в ній на практичному занятті і виконайте за-вдання, поставлені в умовах гри.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Гра «Керування організаційним розвитком підприємства»» з дисципліни «Методика викладання економіки»