У невеликому місті з обмеженими трудовими ресурсами будують великий завод із чисельністю працюючих понад 16 тис. У цій ситуації виникають проблеми, пов’язані зі своєчасним відкриттям заводу, вкомплектуванням його кадрами, розміщенням житлового і комунального будівництва, соціальним розвитком району тощо. Слухачі, об’єднавшись у групи, виконують функції зацікавле-них інстанцій: міністерства споруджуваного заводу; дирекції за-воду; міськвиконкому; обласного відділу праці, що займається проблемами трудових ресурсів у регіоні. Одна з груп виконує роль державної комісії, що має всі права арбітражу. Є також жу-рі, що оцінює діяльність усіх гравців. «Інстанції» вступають у взаємодію шляхом листування і діло-вих зустрічей. Завершується ділова гра ухваленням узгодженого рішення на нараді «державної комісії» за участю всіх зацікавле-них сторін. Гра проводиться в кілька етапів (3 заняття). В ній мо-делюється процес узгодження складових (відомчих) цілей на за-садах пріоритету загальнодержавних.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Гра «Нове підприємство»» з дисципліни «Методика викладання економіки»