У цій грі використовують фішки, кубики й ігрове поле. Перебіг гри. В аудиторії визначають ігровий стіл. З навчаль-ної групи формують чотири команди. Кожна команда обирає но-мер і фішки певного кольору. Команди встановлюють свої фішки на відповідні доріжки ста-рту. З числа студентів обирають суддю. До ігрового столу за-прошують по одному учаснику з кожної команди. Запрошені по черзі підкидають кубик і відповідають на запитання, що випало на горизонтальній поверхні кубика. Правильна відповідь надає право команді перемістити фішку на наступну позначку до фіні-шу, неповна відповідь — фішка залишається на місці, неправи-льна відповідь — фішка повертається назад. Виграє команда, яка першою дістанеться фінішу. Завдання 2. Робота з дидактичним текстом. Розгляньте запро-поновані приклади застосування ділових ігор у навчальному процесі. Запропонуйте інші варіанти застосування цього методу під час вивчення економічних дисциплін (зокрема, при вивченні обраної Вами економічної теми).
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Гра «Старт-Фініш»» з дисципліни «Методика викладання економіки»