ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Фінанси » Фінансова санація та банкрутство підприємств

МЕНЕДЖМЕНТ ФІНАНСОВОЇ САНАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА
Процес організації фінансової санації підприємств можна по-дати трьома основними функціональними блоками:
1. Розробка санаційної концепції та плану санації.
2. Проведення санаційного аудиту.
3. Менеджмент санації.
Як правило, план санації розробляють за дорученням власни-ків чи керівництва підприємства консалтингові чи аудиторські фірми в тісному взаємозв’язку із внутрішніми службами контро-лінгу (якщо такі є на підприємстві). У разі, якщо санація здійс-нюється у ході провадження справи про банкрутство, то розроб-ляти план повинен призначений арбітражним судом керуючий санацією. Санаційний аудит здійснюється аудиторськими компа-ніями на замовлення потенційних санаторів, кредиторів та інших осіб, які можуть взяти участь у фінансуванні санації.
Вирішальне значення для успішного проведення фінансового оздоровлення підприємства є організація ефективного менедж-менту санації. Сутність менеджменту санації можна розглядати у двох аспектах: інституційному та функціональному.
З інституційного боку до менеджменту санації можна відне-сти всіх фізичних осіб, які уповноважені власниками суб’єкта го-сподарювання чи силою закону провести фінансову санацію під-приємства, тобто здійснювати фактичне управління підприємством на період його оздоровлення. Зауважимо, що досить часто на межу банкрутства підприємство доводить саме невміле чи на-вмисно неправильне управління. Керівництво підприємства, яке привело його до фінансової кризи, як правило, не в змозі ефекти-вно управляти фінансовою санацією. Звідси випливає необхід-ність заміни керівництва підприємства або передачі повноважень щодо санації третім особам. У Великобританії, наприклад, щорі-чно з 60 тис. порушених справ про банкрутство близько 90% за-кінчується зміною керівництва.
Загалом до осіб, які можуть бути носіями менеджменту сана-ції, слід віднести контролюючі органи (наприклад департамент банківського нагляду НБУ, страховий нагляд тощо), консультан-тів, аудиторів, керуючих санацією, які призначаються відповідно до рішення арбітражного суду, представників банківських уста-нов чи інших кредиторів, досвідчених менеджерів, а також ко-лишнє керівництво підприємства. Вирішення питання з призна-ченням менеджменту санації належить до числа першочергових заходів у рамках фінансового оздоровлення.
З функціонального боку менеджмент санації — це система антикризового управління, яка полягає в ефективному викорис-танні фінансового механізму з метою запобігання банкрутству та фінансового оздоровлення підприємства. Функціональні сфери менеджменту санації можна розглядати як окремі фази управлін-ського циклу, причому у процесі санації підприємства такі цикли перманентно повторюються при досягненні окремих стратегіч-них чи тактичних цілей.
До функціональних сфер менеджменту санації слід віднести такі:
а) постановка цілей (загальні завдання та цілі менеджменту санації ілюструє;
б) формування та аналіз проблеми (головна проблема — фі-нансова криза);
в) пошук альтернатив, прогнозування та оцінювання їх реаліза-ції (добір і оцінювання необхідного каталогу санаційних заходів);
г) прийняття рішення;
д) реалізація (проведення конкретних санаційних заходів);
е) контроль;
є) аналіз відхилень.
Важливою складовою організації дієвого менеджменту санації є створення ефективної системи контролінгу, головним завдан-ням якого є визначення стратегічних та тактичних цілей санації та орієнтація процесу управління на досягнення цих цілей. Вирі-шальним при цьому є створення системи інформаційного забез-печення, планових, аналітичних та контрольних служб.
Зауважимо, що не існує єдиних рецептів організації менеджмен-ту санації підприємства. Кожен випадок фінансової кризи потребує індивідуального підходу до управління процесом її подолання.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «МЕНЕДЖМЕНТ ФІНАНСОВОЇ САНАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА» з дисципліни «Фінансова санація та банкрутство підприємств»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: АТ-команди
Аудит витрат на оплату праці. Мета і завдання аудиту
Граматичні ознаки іменника
Аудит надходження запасів
Інвестиції у виробничі фонди


Категорія: Фінансова санація та банкрутство підприємств | Додав: koljan (24.02.2011)
Переглядів: 2102 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП