Загальна характеристика організації, проведення й аналізу дискусії
Під час проведення дискусії розв’язують дидактичні завдання: І. Завдання, пов’язані зі змістом дискусії: ― усвідомлення учасниками дискусії суперечностей розгля-дуваної проблеми; ― актуалізація набутих раніше знань; ― творчий підхід щодо з’ясування можливостей застосування набутих знань. ІІ. Завдання, пов’язані з організацією та проведенням дис-кусії: ― визначення оптимальної кількості учасників обговорення; ― дотримання загальних правил поведінки (за відсутності цього можуть виникати крайнощі, зокрема хаотичний перебіг дискусії та надміру організоване обговорення); ― ускладнення в плані управління дискусією — завдяки ус-відомленню можливості за дотримання певних умов привести аудиторію до об’єктивно правильного висновку з максимальною мірою переконливості. Одне з найскладніших завдань доводиться розв’язувати, якщо зменшується рівень ступеню самоорганізації слухачів, а ви-кладач вдається до прямого управління дискусією, виступаю-чи в ролі арбітра. Взаємодія під час дискусії
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Загальна характеристика організації, проведення й аналізу дискусії» з дисципліни «Методика викладання економіки»