ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економічні теми » Методика викладання економіки

Загальна характеристика суті дискусії, її цілей та видів
Дискусія — слово латинського походження, що в перекладі означає розгляд, дослідження.
Диспут — обговорення з метою вибору одного рішення.
Полеміка — в перекладі з французької означає «войовничий, ворожий»; гостра, непримиренна суперечка, за умов якої учасни-ки часто залишаються на своїх позиціях, хоча й прагнуть залучи-ти супротивника на свій бік.
Дискусія — термін, що є синонімом поняттю логіки як мисте-цтва усвідомлювати, обмірковувати, викладати свої думки за за-конами розуму:
― практика організації творчої наукової праці;
― форма наукового спілкування й набуття нових знань;
― форма і спосіб організації навчання;
― інструментарій формування комунікативної культури й стимулювання ініціативності та мислення;
― вільне публічне обговорення певного питання з метою вза-ємозбагачення інформацією про предмет обговорення та досяг-нення мети (істини).
Дискусія як спосіб навчання передбачає:
― визначення часу і місця проведення;
― взаємодію всіх членів дискусії вербальними і невербальни-ми засобами;
― розподіл (можливий) ролей на ведучих і учасників;
― спрямованість на досягнення саме навчальної мети.
Цієї мети можна досягти за умов:
― діалогічної позиції педагога та його виважених дій, спрямо-ваних на сприяння виникненню альтернативи й уникнення бай-дужої одностайності (як казав декабрист М. Муравйов: «Лихо країні, де всі згодні»);
― утримання критики на конструктивному рівні й у межах коректності;
― дотримання регламенту і правил дискусії всіма її учасни-ками;
― спрямованість дискусії на конструктивний результат.
Рекомендуємо таку послідовність стосовно використання дис-кусії у навчанні:
― дискусія з викладачем у ролі ведучого;
― дискусія з учнем у ролі ведучого;
― дискусія без ведучого або самоорганізаційна.
Орієнтири для викладача при обранні теми дискусії:
― відповідність теми дидактичним завданням;
― сучасність і значущість для всіх членів суспільства;
― підготовленість самого викладача;
― достатня зрілість слухачів для вивчення теми.
Коли доречна дискусія:
У разі, коли є можливість досягти основної дидактичної мети під час проведення дискусії: розвинути мислення й комунікатив-ні вміння; сформувати дискусійну культуру, критичне мислення, толерантність та сприйняття відмінної точки зору.
Розв’язання суперечливого питання з «єдино правильної» точ-ки зору не є дидактичною метою дискусії.
Види дискусій:
― «круглий стіл»;
― «форум»;
― «судове засідання»;
― «техніка акваріуму»;
― «міжгрупове обговорення».

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Загальна характеристика суті дискусії, її цілей та видів» з дисципліни «Методика викладання економіки»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: МЕТОДИ АУДИТОРСЬКОЇ ПЕРЕВІРКИ, ОЗНАКИ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ ФІНАНСО...
СИСТЕМИ АВТОМАТИЗОВАНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ
Процес кредитування клієнтів банку
Кредитний договір — основа кредитних взаємовідносин
Затвердження


Категорія: Методика викладання економіки | Додав: koljan (28.10.2011)
Переглядів: 2072 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП