Дискусія як метод активізації пізнавальної діяльності студентів
В українській дидактичній літературі аналіз дискусії як ме-тоду навчання досі розроблений недостатньо. Дається взнаки брак конкретних рекомендацій і порад стосовно організації й проведення дискусії, особливо потрібних молодим викладачам. У педагогічному середовищі доволі поширеною є думка, що для якісного проведення дискусії необхідна мобілізація всієї педа-гогічної майстерності. Чи не тому досить рідко обирають диску-сію для проведення відкритого заняття? Справді, передбачити й визначити темп та бурхливість перебігу дискусії неможливо, проте можна й потрібно спрямувати її у потрібне річище для отримання заздалегідь визначеного результату. Відпрацюванню цих умінь присвячено цю тему. Найбільшою мірою дискусія важлива під час підготовки майбутніх економістів-професіоналів, які мають сформувати навички з критичного аналізу варіан-тів рішень і толерантності в сприйнятті відмінної від власної точки зору, опанувати вміння знаходити компроміси в процесі прийняття рішень, а також вміти аналітично усвідомлювати економічні ситуації й на цьому ґрунті самостійно доходити пра-вильних висновків.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Дискусія як метод активізації пізнавальної діяльності студентів» з дисципліни «Методика викладання економіки»