Теоретичні засади застосування активних методів навчання під час вивчення економіки
За сучасних умов становлення ринкової економіки сфера освіти (особливо економічної) залучається до системи ринкових відно-син. Це супроводжується оновленням змісту економічної освіти, вдосконаленням її методики. Конкурентоспроможність випуск-ників навчальних закладів значною мірою залежить від того, на-скільки вони опанували сучасні економічні знання, від рівня їх-ньої економічної культури, вміння мислити й діяти в системі ринкової економіки. Це, своєю чергою, зумовлює потребу застосування таких форм, методів, прийомів і засобів навчання, які можуть зробити навчаль-ний процес інтенсивним, максимально активізували пізнавальну діяльність студентів. Саме до таких методів належать дискусія, мозковий штурм, метод конкретних ситуацій, ігрові методи тощо. Ці методи дістали назву «активні». Їх ми розглядаємо в цій темі. Застосування методів активізації у навчанні дає змогу реалізувати важливі принципи навчання: проблемність, професійну зорієнто-ваність, спрямованість на самонавчання, врахування наявного досвіду студентів.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Теоретичні засади застосування активних методів навчання під час вивчення економіки» з дисципліни «Методика викладання економіки»