ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економічні теми » Методика викладання економіки

Суб’єкт чи об’єкт діяльності
Відмінність між ініціативними і безініціативними людьми над-звичайно велика. Якщо говорити про продуктивність праці, то різ-ниця становитиме не 25 або 50 %, а цілих 5000 %, особливо якщо мати справу з розумними, компетентними і небайдужими людьми.
Виробничі колективи, громади, товариства, організації та інші групи людей можуть бути проактивними, тобто здатними об’єднати творчий підхід до справи і винахідливість проактивних особистостей заради впровадження нової моделі діяльності. Та-кий колектив не покладатиметься на милість «середовища», а ві-зьме контроль над ситуацією у свої руки.
Одного разу проходив семінар у групі представників двадцяти різних підприємств з виробництва побутової техніки. Вони зібра-лися, щоб поділитися досвідом й обговорити актуальні проблеми. Це був період промислового спаду, галузь постраждала більше, ніж інші. Людей охопили панічні настрої.
Спочатку їм запропонували відповісти на запитання: «Що від-бувається у галузі і чому?». Труднощів існувало безліч: несприя-тлива кон’юнктура, високий рівень безробіття, підприємства лед-ве трималися «на плаву». Після такого опитування всі ще більше засмутилися.
Наступний етап роботи передбачав обговорення питання: «Що нас очікує в майбутньому?» Було розглянуто панівні тенденції у суміжних галузях: за реактивного підходу вони мали датися взнаки на розвиткові цієї галузі. На останок усіма оволоділа де-пресія, стало зрозуміло: перш ніж ситуація почне стабілізуватися, відбудеться погіршення. Черговий, третій крок роботи був спря-мований на розв’язання проактивного питання: «Що ми можемо зробити? Як ми управляємо ситуацією?» Окремо було розглянуто аспекти менеджменту і зниження собівартості, потім — розши-рення ринків збуту. Підсумки такої роботи засвідчили: ситуація складна і погіршується, але можливі вдосконалення менеджменту, зменшення витрат, зниження собівартості й розширення ринків збуту. Отже, визначено нові напрями діяльності.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Суб’єкт чи об’єкт діяльності» з дисципліни «Методика викладання економіки»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Лексикографія і словники
АУДИТОРСЬКИЙ РИЗИК ТА АУДИТОРСЬКІ ДОКАЗИ. СУТТЄВІСТЬ ПОМИЛОК
Теорія оптимізації портфеля інвестицій
ФОРМИ ФІНАНСУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ
Аудиторський висновок та його види


Категорія: Методика викладання економіки | Додав: koljan (28.10.2011)
Переглядів: 790 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП