ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економічні теми » Методика викладання економіки

Суб’єкт чи об’єкт діяльності
Відмінність між ініціативними і безініціативними людьми над-звичайно велика. Якщо говорити про продуктивність праці, то різ-ниця становитиме не 25 або 50 %, а цілих 5000 %, особливо якщо мати справу з розумними, компетентними і небайдужими людьми.
Виробничі колективи, громади, товариства, організації та інші групи людей можуть бути проактивними, тобто здатними об’єднати творчий підхід до справи і винахідливість проактивних особистостей заради впровадження нової моделі діяльності. Та-кий колектив не покладатиметься на милість «середовища», а ві-зьме контроль над ситуацією у свої руки.
Одного разу проходив семінар у групі представників двадцяти різних підприємств з виробництва побутової техніки. Вони зібра-лися, щоб поділитися досвідом й обговорити актуальні проблеми. Це був період промислового спаду, галузь постраждала більше, ніж інші. Людей охопили панічні настрої.
Спочатку їм запропонували відповісти на запитання: «Що від-бувається у галузі і чому?». Труднощів існувало безліч: несприя-тлива кон’юнктура, високий рівень безробіття, підприємства лед-ве трималися «на плаву». Після такого опитування всі ще більше засмутилися.
Наступний етап роботи передбачав обговорення питання: «Що нас очікує в майбутньому?» Було розглянуто панівні тенденції у суміжних галузях: за реактивного підходу вони мали датися взнаки на розвиткові цієї галузі. На останок усіма оволоділа де-пресія, стало зрозуміло: перш ніж ситуація почне стабілізуватися, відбудеться погіршення. Черговий, третій крок роботи був спря-мований на розв’язання проактивного питання: «Що ми можемо зробити? Як ми управляємо ситуацією?» Окремо було розглянуто аспекти менеджменту і зниження собівартості, потім — розши-рення ринків збуту. Підсумки такої роботи засвідчили: ситуація складна і погіршується, але можливі вдосконалення менеджменту, зменшення витрат, зниження собівартості й розширення ринків збуту. Отже, визначено нові напрями діяльності.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Суб’єкт чи об’єкт діяльності» з дисципліни «Методика викладання економіки»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Аудит звітності з податку з власників транспортних засобів та інш...
Світ тісний. Снігопади, що пройшли цієї зими по всій країні, знов...
Програмне забезпечення та основні стандарти АРІ для комп’ютерної ...
Аудит доходів та витрат іншої діяльності
Аудит вибуття запасів. Оцінка методу списання запасів


Категорія: Методика викладання економіки | Додав: koljan (28.10.2011)
Переглядів: 750 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП