ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економічні теми » Методика викладання економіки

Процес викладання
Після вивчення цієї частини Ви маєте вміти:
· правильно обирати зовнішній вигляд;
· урізноманітнювати тембр голосу;
· заспокоюватися;
· реагувати на запитання відповідним чином.
Завдання
Подумайте й занотуйте, що може сприяти позитивному вра-женню?
Загальновідома приказка «Зустрічають по вбранню, прово-джають по розуму» добре ілюструє ситуацію, коли Ви щойно увійшли в аудиторію й нічого не встигли сказати, однак певна думка про Вас уже склалася. Це підтверджують такі цифри:
7 % першого враження сформує те, що Ви говорите;
38 % — як Ви говорите;
55 % — як Ви виглядаєте.
І це стосується не лише Вашого вбрання, а й того, як Ви руха-єтеся, жестикулюєте, тобто як Ви подаєте себе загалом.
Для лектора поряд із певною сумою знань з предмета навчан-ня важливо володіти своїм диханням, голосом, уміти контролю-вати поведінку й увагу аудиторії. В ідеалі, ця людина має бути інтелектуально розвиненою, наділеною почуттям гумору та вмінням миттєво реагувати на будь-яку ситуацію.
Нагадаємо:
Існує два типи комунікації — вербальний і невербальний. Аби переконатися, що Ваша мова звучить чітко й розбірливо, заздале-гідь вимовляйте вголос текст лекції. При цьому спробуйте оціни-ти, яку невербальну інформацію несе Ваше тіло, вираз обличчя, який настрій Ви випромінюєте. Пригадайте вислів теоретика ора-торського мистецтва ХІХ століття Я. В. Толмачова: «Обличчя — це дзеркало душі. У ньому відбиваються всі почуття: любов, не-нависть, радість, смуток, гнів, погроза; на ньому ми читаємо ду-мки оратора, перш ніж він почне говорити» .
Ваша мета — виглядати впевнено. Отже:
― ходіть із піднятою головою;
― рухайтеся вільно, не поспішайте закинути ногу на ногу, «демонструючи свої брудні підбори», як жартував К. С. Стані-
славський;
― стійте або сидіть рівно, дивіться прямо на учня, з яким пра-цюєте, або переводьте погляд з одного на іншого у великій ауди-торії;
― не посміхайтеся весь час — це сприймається як хвилювання;
― не робіть знервованих рухів, зокрема перехрещування ніг, коли стоїте, не крутіть у руках частину одягу, прикраси чи моне-ти в кишені; в одному американському посібнику з методики ви-кладання цілком серйозно радили стояти під час лекції так, що коли б у Вас поцілили зі зброї, то Ви б упали вперед, а не назад.
Уникайте перебільшення і скутості.
Кафедра помітно обмежує вплив на аудиторію, якщо лектор не відходить від неї до кінця заняття. Маленького на зріст лекто-ра майже не видно за кафедрою, тож його вплив на аудиторію обмежується голосом і словом.
Як уже наголошувалося, виступ перед аудиторією — це син-тез різних засобів впливу: темпу мови, жестикуляції, зовнішності промовця і, зрештою, змісту висловленого. До того ж у цьому переліку не можна вирізнити щось найголовніше.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Процес викладання» з дисципліни «Методика викладання економіки»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Кредитний договір — основа кредитних взаємовідносин
Аудит малоцінних і швидкозношуваних предметів
Аудит розрахунків з оплати праці
Выстрел на дне океана
Магнитная гора


Категорія: Методика викладання економіки | Додав: koljan (28.10.2011)
Переглядів: 645 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП