― Після вивчення цієї частини Ви маєте вміти: ― визначати цілі Вашого викладання; ― формулювати назву теми, її питання. ― Хто Ваші слухачі? Це важливе питання, відповідь на яке дає змогу зрозуміти, чо-го очікують слухачі від цього заняття. Треба знати, що вони вже знають з цієї теми, й не гаяти час на це. Потреби аудиторії завжди мають перебувати в центрі на-вчання. ― Визначення цілей З’ясувавши потреби аудиторії, Ви можете окреслити цілі на-вчання. Немає сумніву, що викладач чітко знає мету навчання. Досяг-нення певних цілей навчання забезпечує результат навчання. Цілі мають бути конкретними, реальними, помірними, чітко визнача-ти, що мають знати або вміти слухачі після лекції. Навіть якщо Ви не можете повною мірою передбачити резуль-тати, визначені завдання викладання зорієнтують Вас щодо орга-нізації матеріалу Вашої лекції. Вирішіть самі, що є Вашим намі-ром у викладанні: переконання, інформування, стимулювання, заперечення або активізація. Завдання ― з огляду на рівень і потреби аудиторії лаконічно й стисло сформулюйте назву теми; ― спробуйте визначити мету і завдання викладання. Запишіть їх. Дослідження предмета Визначившись стосовно потреб слухачів та основного напряму Вашої лекції, Ви маєте узагальнити інформацію. Можна додавати власний матеріал та матеріал, наданий колегами. Також варто ви-користовувати навчальну й методичну літературу. Під час викла-дання економічної тематики зважте на обов’язкове викорис-тання Законів, нормативних актів та матеріалів періодики. Завжди корисно мати більше матеріалів, ніж потрібно для за-няття. Це допоможе відповісти на можливі запитання слухачів.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Знайомство з аудиторією та визначення цілей» з дисципліни «Методика викладання економіки»