ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економічні теми » Методика викладання економіки

Максимізація прибутку фірми
Головне завдання, яке має розв’язувати фірма, що прагне мак-симізувати прибуток, — це визначення обсягу виробництва, за якого прибуток справді стає найбільшим.
Валовий прибуток фірми є різницею між доходом від реаліза-ції (або валовим доходом) і загальними витратами виробництва (валовими витратами).
Валовий прибуток = Валовий дохід – Валові витрати
Фірма обирає той обсяг виробництва, за якого вона одержує найбільший прибуток. Причому цей обсяг не завжди є найбіль-шим із того, що може бути вироблено.
Коли фірма «Ajax Doughnut Bakery» (виробництво пампушок) дослідила ринок, виявилися такі залежності:
Щоденне виробництво Прибуток, дол. США
50 коробок 30
75 коробок 40
100 коробок 35
Зрозуміло, що в цьому разі доцільно виробляти не 100 коробок, а 75, тоді прибуток буде більшим. Як визначити цей найкращий (оптимальний) обсяг виробництва, що забезпечує найбільший прибуток?
Пошук оптимального обсягу виробництва можна здійснювати двома шляхами:
― шлях спроб і помилок, коли виробляють різні обсяги, а по-тім визначають і порівнюють прибутки;
― шлях наукового обґрунтування, коли спершу аналізують і визначають, а потім виробляють.
Наукове обґрунтування передбачає так званий «маржинальний» (від англійського marginal — граничний) аналіз. Його сутність по-лягає у зіставленні граничних, тобто пов’язаних із виробництвом кожної додаткової одиниці, витрат (МС) і граничного доходу (MR) від продажу додатково виробленої одиниці. Граничний (пов’язаний із додатковою одиницею продукту) прибуток є різницею між граничним доходом і граничними витратами.
Граничний прибуток = MR – МС
Існують конкретні правила змін MR і МС:
― зі зростанням обсягів виробництва загалом зменшується граничний дохід (MR), адже щоб продати більше, фірми змен-шують ціну одиниці продукту. Отже, виручка фірми від продажу додаткової одиниці зменшується;
― граничні витрати (МС) зі зростанням обсягів виробництва спочатку зменшуються, а потім збільшуються. Збільшення МС зумовлено дією вже відомого нам закону спадної віддачі (продук-тивності) ресурсів.
Як знаходять точку оптимального обсягу виробництва?
1. Якщо дохід від створення додаткової одиниці продукту є більшим за граничні витрати (MR > МС), слід і далі збільшувати обсяги виробництва.
2. Якщо дохід від додаткової одиниці продукту став меншим за витрати (MR < МС), слід скорочувати обсяги виробництва.
3. Оптимальним є обсяг, за якого MR = МС.
Закон визначення оптимального (такого, що робить прибуток найбільшим) обсягу виробництва ілюструє поєднання двох функ-цій (МС та MR) на одному графіку.
Із графіка можна зрозуміти, що граничний прибуток (МР) зрос-тає, а потім зменшується мірою збільшення виробництва. Коли гра-ничні витрати перевищують граничний дохід (правіше від точки А), граничний прибуток стає від’ємним. Обсяг виробництва, що відпо-відає точці А, забезпечує фірмі максимальний валовий прибуток.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Максимізація прибутку фірми» з дисципліни «Методика викладання економіки»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Слово і його ознаки
ПЛАТІЖНИЙ БАЛАНС ТА ЗОЛОТОВАЛЮТНІ РЕЗЕРВИ В МЕХАНІЗМІ ВАЛЮТНОГО ...
Аудит резервного капіталу
Как надо понимать закон инерции
Українські слова та слова запозичені з інших мов


Категорія: Методика викладання економіки | Додав: koljan (28.10.2011)
Переглядів: 971 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП