1. Будьте уважними до речей, що здаються незвичними й див-ними. 2. Щойно ви помітили проблему, опишіть її у такий спосіб, з яким багато хто погодиться. Сформулюйте широко вживане ви-хідне твердження. Їжа є умовою підтримання життя. Ми хоче-мо, щоб усі мали їжу. Ціни на продовольство мають утримува-тися на низькому рівні. 3. Починайте міркувати над цією проблемою з протилежного боку. Обґрунтуйте протилежне твердження, доречне стосовно вихідного твердження. У тих місцях, де ціни на продовольство нижчі за ринкову ціну, складається враження, що прилавки крам-ниць порожні. 4. Стимулюйте учнів обирати лише економічні явища. Ціни діють як стимули. Якщо ціни утримуються на надто низькому рівні, фермерам бракуватиме стимулів до виробництва необхідного продовольства. Вищі ціни заохочують збільшення виробництва. 5. Перевірте розв’язок, що випливає із застосування економіч-них принципів, шляхом аналізу додаткових зв’язків.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Як розробити економічну загадку» з дисципліни «Методика викладання економіки»