ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Логістика транспортні перевезення » Логістика

ОСНОВНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ РОЗПОДІЛЬЧОЇ ЛОГІСТИКИ
Цілі, завдання і функції розподільчої логістики вимага-ють певних форм її організації, тобто певним чином організова-ного процесу збуту готової продукції. Організація розподільчої логістики включає:
1) організацію процесу збуту готової продукції з урахуванням принципів та методів логістики;
2) організацію управління збутом як сукупність логістичних операцій, логістичних ланцюжків і логістичних систем;
3) організацію взаємодії учасників збутової діяльності, тобто суб’єктів розподільчої логістики.
Логістичне моделювання процесу збуту готової продукції від-бувається на базі системотехніки і цільової орієнтації на кінцеві результати збутової діяльності. З певним ступенем абстракції і спрощення логістичну модель процесу збуту можна уявити як мережну модель [14].

Рис. 35. Мережна логістична модель процесу збуту
· Умовні позначення:
1 — вивчення купівельного попиту;
2 — формування портфеля замовлень;
3 — встановлення господарчих зв’язків зі споживачами;
4 — фінансування збутових досліджень;
5 — асортиментне завантаження виробничих потужностей підприємства;
6 — укладання договорів постачання (продажу);
7 — встановлення цін на товари, послуги і роботи;
8 — створення запасів готової продукції;
9 — вибір каналів розподілу;
10 — стимулювання збутовиків та перепродавців;
11 — організація доставки (постачання) продукції (послуг) споживачам (покупцям);
12 — контроль за виконанням договірних зобов’язань;
13 — розрахунки з покупцями і «посередниками»;
14 — надання послуг споживачам;
15 — оцінка виконання планів збуту;
16 — фінансування збутових операцій;
17 — задоволення платоспроможного попиту споживачів і одержання прибутку.
Логістична послідовність формування і функціонування даної моделі створює такі взаємопов’язані блоки подій:
1) організаційно-аналітичний блок, що включає події з 1 по 4 і забезпечуючий комплекс операцій з дослідження ринку (пере-важно — вивчення попиту споживачів на товари і послуги під-приємства);
2) організаційно-технічний блок, що включає події з 5 по 10 і забезпечуючий комплекс операцій по створенню матеріально-речових умов збутової діяльності;
3) організаційно-управлінський блок, що включає події з 11 по 17 і забезпечуючий комплекс операцій з управління збутовою ді-яльністю, таки, як планування, оцінка, контроль і регулювання діяльності всіх учасників збутового процесу.
Подана модель розподільчої логістики є синтезом взаємодії трьох основних потоків:
1) матеріального, що є ланцюжком подій
1 ® 2 ® 5 ® 8 ® 11 ® 14 ® 17;
2) інформаційного, що є ланцюжком подій
1 ® 3 ® 5 ® 9 ® 12 ® 15 ® 17;
3) фінансового (грошового), що створюється ланцюжком подій
1 ® 4 ® 7 ® 10 ® 13 ® 16 ® 17.
Дезінтеграція розглянутої моделі дає можливість побачити в якості її первинного елемента логічну операцію, що стосовно пред-мета нашого дослідження є осібною сукупністю дії, спрямованих на задоволення платоспроможного попиту споживачів. Операції роз-подільчої логістики розрізняють за декількома ознаками:
1) повнота обслуговування клієнтів (повне чи комплексне об-слуговування і неповне чи часткове обслуговування);
2) форма організації (зовнішні, тобто за межами підприємства, і внутрішні, тобто в межах підприємства);
3) спосіб виконання (технічні, матеріальні, фінансові, інфор-маційні);
4) результат (поставка товару, надання послуг).
Розподільча логістика як сукупність взаємопов’язаних логістичних операцій може бути описаною в термінах операційних систем. Опера-ційна система розподільчої логістики складається з трьох підсистем:
· перероблюючої підсистеми;
· підсистеми забезпечення;
· підсистеми планування і контролю.
Задоволення попиту споживачів є результатом взаємодії усіх перелічених підсистем (рис. 36).

Рис. 36. Операційна система розподільчої логістики [13]
Перероблююча підсистема безпосередньо виконує збутову робо-ту, перетворюючи сигнали ринку про платоспроможний попит спо-живачів (вхід системи) у необхідні ринку товари та послуги (вихід си-стеми). Збутовий перетворювач (транслятор попиту) виконує операції з асортиментного завантаження виробництва, кількісного і якісного приймання готової продукції, організації її зберігання і підготовки до споживання, просування товарів на ринок по каналах розподілу і това-роруху, допродажного і післяпродажного обслуговування споживачів.
Підсистема забезпечення створює матеріально-речові і фінан-сово-трудові умови для нормального функціонування перероблю-
ючої підсистеми. Вона передбачає: виробниче забезпечення збуту, включаючи виробництво товарів та послуг по замовленнях спожи-вачів, матеріально-технічне забезпечення збутової діяльності, вклю-чаючи створення складів, транспортних, торговельних та інших ко-мунікацій; фінансове забезпечення виробництва і реалізації продукції, включаючи фінансування рекламних компаній; кадрове забезпечення збутових служб підприємств, включаючи професійне навчання торговельного персоналу. Підсистема забезпечення розподільчої логістики може базуватися тільки на власних ресурсах під-приємства (що трапляється дуже рідко), а також на запозичених ко-штах. Вибір того чи іншого способу забезпечення часто визначається економічною ефективністю і результативністю функ-ціонування підсистеми забезпечення. В разі, коли певна функція за-безпечення може стати функцією перероблюючої підсистеми. На-приклад, в загальному випадку перевезення готової продукції — функція підсистеми забезпечення, але у разі надання транспортних послуг стороннім організа-
ціям вона стає функцією перероблюючої підсистеми.
Підсистема планування і контролю може бути названа управляючою підсистемою в кібернетичній моделі розподільчої логістики. Вона подає команди (плани, завдання) за інших (керо-ваних) підсистем, одержує інформацію про їх реакції на керований вплив (зворотній зв’язок) і коригує поведінку учасників збутової діяльності відповідно до прийнятих цілей і завдань. Вироблення і прийняття управлінського рішення у даній підсистемі здійснюєть-ся під активним впливом зовнішнього середовища (економічного, правового, політичного) і з урахуванням внутрішньої організації збутової діяльності підприємства (склад служби збуту, склад і роз-поділ функцій по підрозділах підприємства).
Будь-яка операційна система, в тому числі і розподільчої логі-стики, працює по процедурах, добре вивчених теорією вивчення операцій. Стандартні процедури включають:
· постановку завдання;
· вибір цільової функції;
· розробку моделі дослідження;
· визначення галузі можливих технічних рішень і оцінки ха-рактеристик;
· виконання необхідних розрахунків і робіт;
· перевірку результатів за критерієм оптимальності;
· аналіз одержаних результатів і розробку рекомендацій.
Постановка завдань у розподільчій логістиці залежить від стра-тегії поведінки підприємства на ринку і загальносистемних цілей. Розподільча логістика не є самодостатньою і не може бути націле-ною на внутрішні потреби чи проблеми. Як транспорт не має пра-цювати тільки заради самого процесу перевезення, так і розподі-льча логістика не може функціонувати заради самої себе.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «ОСНОВНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ РОЗПОДІЛЬЧОЇ ЛОГІСТИКИ» з дисципліни «Логістика»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Синоніми (ідеографічні, стилістичні, контекстуальні, перифраза, е...
ТЕОРЕТИЧНІ ДЖЕРЕЛА ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
ФІНАНСОВА САНАЦІЯ НА УХВАЛУ АРБІТРАЖНОГО СУДУ
ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПРО САНАЦІЮ БОРЖНИКА ПІД ЧАС ПРОВАДЖЕННЯ СПРАВИ...
РОЛЬ ТЕХНІЧНОЇ ЕСТЕТИКИ ТА ЕРГОНОМІКИ В ПІДВИЩЕННІ КОНКУРЕНТОСПРО...


Категорія: Логістика | Додав: koljan (27.10.2011)
Переглядів: 1347 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП