ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Торгівельна справа: економіка і організація

Факторы, влияющие на формирование товарного ассортимента
Товарный ассортимент — это определенная совокупность разнообразных товаров, входящих в состав торговли.
Формирование товарного ассортимента — это разработка и установление в определенном порядке номенклатуры товаров, образующих необходимую совокупность для торговли.
К факторам, влияющим на формирование ассортимента товаров в магазине, относятся:
спрос;
производство (включая поступление по импорту);
ассортиментный профиль магазина;
зона деятельности магазина;
состояние его МТБ.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Факторы, влияющие на формирование товарного ассортимента» з дисципліни «Торгівельна справа: економіка і організація»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Планування аудиторської перевірки підприємства
Кредитоспроможність позичальника та основні джерела інформації дл...
Аудит оборотних засобів, інших необоротних матеріальних активів. ...
Железнодорожный вагон
Програмне забезпечення та основні стандарти АРІ для комп’ютерної ...


Категорія: Торгівельна справа: економіка і організація | Додав: koljan (28.10.2011)
Переглядів: 608 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП