ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економічні теми » Ціноутворення

Стратегія пільгових цін
Стратегія пільгових цін. Пільгові ціни встановлюються для покупців, у яких фірма-продавець зацікавлена. Крім того, політика пільгових цін може проводитися як тимчасовий захід стимулювання продажів, наприклад, для залучення покупців на так звані розпродажі.
Пільгові ціни є найбільш низькими цінами, за якими фірма продає свої товари, і, як правило, встановлюються нижче витрат виробництва й у цьому сенсі можуть являти собою демпінгові ціни. Вони застосовуються не тільки для стимулювання продажів, але й з метою підриву позицій на ринку конкурентів; іноді використовуються при необхідності звільнити складські приміщення від залежаного товару й т.д.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Стратегія пільгових цін» з дисципліни «Ціноутворення»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Стандартизація в галузі безпеки телекомунікаційних систем
Поняття про інвестиційний проект
Основні поняття системи супутникового зв’язку
Індивідуальні та інституційні інвестори
Аудит установчих документів


Категорія: Ціноутворення | Додав: koljan (01.11.2011)
Переглядів: 1133 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП