ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економічні теми » Ціноутворення

Завоювання лідерства на ринку
Завоювання лідерства на ринку й у визначенні цін є одним з найбільш важливих завдань ціноутворення великих підприємств і об'єднань. Однак на регіональних і локальних ринках лідируюча цінова політика може проводитися й не настільки великими підприємствами. Цінове лідерство відображає положення підприємства на ринку як одного з найбільш активних при встановленні загальних цінових рівнів на якісь види продукції. Для того щоб зайняти лідируюче положення на ринку, підприємство повинне мати достатній потенціал. Протилежною ціновою стратегією є пасивний рух за лідером

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Завоювання лідерства на ринку» з дисципліни «Ціноутворення»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: ХАРАКТЕРИСТИКА ОСНОВНИХ ВИДІВ КРЕДИТУ
Теоретичні проблеми «Капіталу» К. Маркса
Задача о двух лошадях
Заходи щодо запобігання ризикам або їх зменшення
МІЖНАРОДНИЙ ВАЛЮТНИЙ ФОНД І ЙОГО ДІЯЛЬНІСТЬ В УКРАЇНІ


Категорія: Ціноутворення | Додав: koljan (01.11.2011)
Переглядів: 1208 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП