ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Фінанси » Місцеві фінанси

Планування і порядок фінансування видатків місцевих бюджетів
Формування бюджетних видатків починається на стадії планування. За основу береться очікуване виконання бюджету за видатками за попередній період. Звітні дані про виконання бюджету за видатками, що є в розпорядженні як Міністерства фінансів України, так і фінансових органів, як правило, за пів-річчя доповнюються оцінкою очікуваного виконання показни-ків за видатками за період, який залишається до кінця року. Аналіз звітних показників і оцінка перспективи до кінця року дають змогу визначити очікуване виконання бюджету за видатками. З одержаних видатків виключаються ті, яких не буде у плановому році.
Бюджетні видатки мають певний економічний зміст, зумовле-ний суспільним способом виробництва, природою та функціями держави. Вони відіграють вирішальну роль у задоволенні потреб соціально-економічного розвитку країни.
Видатки місцевих бюджетів — це економічні відносини, які виникають у зв’язку з розподілом централізованих коштів, що перебувають у розпорядженні відповідних органів влади, та де-централізованих коштів, які є власністю місцевих органів влади.
Регулювання бюджетних видатків виявляється насамперед в цільовому спрямуванні бюджетних коштів. Найважливішим принципом планування бюджетних видатків є додержання пропозиції розподілу коштів з урахуванням реальної необхідності в них. Ви-датки бюджету (як і доходи) на наступний рік до поточного року плануються з урахуванням результатів використання коефіцієн-
тів зростання. Це дає змогу обґрунтувати доцільність збільшення
бюджетних видатків і правильно спланувати їх на майбутнє.
Планування місцевих бюджетів здійснюється за допомогою таких методів:
1. Нормативний.
2. Розрахунково-аналітичний.
3. Балансовий.
4. Оптимізації планових рішень.
5. Економіко-математичного моделювання.
Зміст нормативного метода полягає в тому, що на базі зазда-легідь установлених норм та техніко-економічних нормативів розраховується потреба господарюючого суб’єкта у фінансових ресурсах та їх джерелах.
Норма (лат. norma) — міра, якась середня величина. Норматив (лат. normatio — упорядкування) визначає технічний, економіч-ний та т. п. показники норми відповідності, з якими виконується якась програма.
Зміст розрахунково-аналітичного методу планування полягає в тому, що за базовий індекс приймаються зміни цього індексу в запланованому періоді, а потім розраховується планова величина його показника.
Балансовий метод планування фінансових показників полягає в тому, що шляхом побудови балансу досягається взаємоув’язка наявних фінансових ресурсів та фактичної потреби в них.
За допомогою методу оптимізації планових рішень розробля-ють декілька варіантів планових показників, з яких вибирають найоптимальніший варіант.
Застосування методу економіко-математичного моделювання дає змогу дослідити кількісне відображення взаємозв’язків між фінансовими показниками та чинниками, які впливають на вели-чину цього показника.
Склад і структура видатків місцевих бюджетів визначається їх економічним змістом та роллю в розподілі національного доходу.
Згідно зі статтею 61 Закону «Про місцеве самоврядування в Україні» видатки всіх бюджетів поділяються окремо на поточні видатки і видатки розвитку.
Поточні видатки — це витрати бюджету на фінансування ме-режі підприємств, установ, організацій та органів, які діють на по-чаток бюджетного періоду, а також на фінансування заходів щодо соціального захисту населення, утримання апарату управління та служб органів місцевого самоврядування, соціального обслугову-вання та інших заходів. Кошти поточного бюджету спрямовуються на фінансування установ і закладів, що утримуються за рахунок бюджетних асигнувань, і не належать до бюджету розвитку.
В основу побудови поточного бюджету покладені принципи: забезпечення достатнього рівня розвитку регіону, стабільність надходження коштів; пріоритетний розвиток соціально-культурної сфери; наукова обґрунтованість видатків; обов’язковий характер виконання поточного бюджету.
Напрями використання поточного бюджету:
· соціальний захист та соціальне забезпечення;
· соціально-культурна сфера;
· охорона здоров’я;
· фізична культура і спорт;
· видатки на житлове господарство;
· видатки на фінансування пасажирського транспорту;
· видатки на утримання органів влади.
Поточні видатки потребують негайного та своєчасного фінан-сування. Таке фінансування може забезпечуватись лише за наяв-ності відносно стабільних джерел доходів.
До видатків розвитку належать витрати на фінансування ін-вестиційної та інноваційної діяльності, субвенції, кошти на реаліза-цію програми соціально-економічного розвитку міста, капітальне будівництво, придбання обладнання, транспортних засобів та іншої техніки, інші видатки на розширене відтворення, а також на фінан-сування субвенцій та на сплату основної частини боргу органів місцевого самоврядування. При нестачі основних поточних до-ходів бюджет розвитку може балансуватися за рахунок установ-лення місцевою владою нових місцевих податків, випуску позик, отримання субсидій і субвенцій з державного бюджету.
Бюджет розвитку має фінансувати розширене відтворення всіх сфер діяльності на місцевому рівні. Його бюджетні пріоритети можуть змінюватись залежно від того, як виконується поточний бюджет. Основними принципами бюджету розвитку є: тісний зв’язок з поточним бюджетом; зміна бюджетних пріоритетів; ви-конання в міру надходження коштів; напрями використання бюджету розвитку; капітальні вкладення на розвиток виробництва; витрати на капітальний ремонт.
Співвідношення між поточним бюджетом і бюджетом розвит-ку нестабільне і в основному залежить від досягнутого рівня еко-номічного та соціального розвитку регіону.
Видатки місцевих бюджетів можна поділити на дві окремі частини:
· видатки, пов’язані з виконанням власних повноважень міс-цевого самоврядування;
· видатки, пов’язані з реалізацією делегованих законом пов-новажень органів державної виконавчої влади.
Держава фінансує в повному обсязі здійснення органами місцевого самоврядування наданих законом повноважень ор-ганів виконавчої влади. Кошти, необхідні для здійснення ор-
ганами місцевого самоврядування цих повноважень, щоро-
ку передбачаються в Законі України про Державний бюджет України.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Планування і порядок фінансування видатків місцевих бюджетів» з дисципліни «Місцеві фінанси»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Збір за право використання місцевої символіки
Неоінституційна теорія фінансування
СУЧАСНИЙ КЕЙНСІАНСЬКО-НЕОКЛАСИЧНИЙ СИНТЕЗ У ТЕОРІЇ ГРОШЕЙ
Управління ресурсами комерційного банку
БАНК МІЖНАРОДНИХ РОЗРАХУНКІВ


Категорія: Місцеві фінанси | Додав: koljan (29.10.2011)
Переглядів: 2214 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП