Законодавством встановлено, що якщо майно і засоби були передані добродійній організації на конкретні цілі, то вона повинна у обов'язковому порядку надати благодійнику звіт про їх використання. Проте відповідальність за непредставлення такого звіту або використання вказаних засобів не за цільовим призначенням даним Законом не передбачена. Контроль за цільовим використанням добродійної допомоги у ви-гляді товарів, робіт, послуг здійснюють місцеві органи виконавчої влади і органи податкової служби. В той же час за використання засобів, що поступили від благодій-ника, не на ті цілі, які він вказав, неприбуткова організація може не-сти договірну відповідальність. Адже отримання коштів від благо-дійника - це не що інше, як укладення договору пожертвування (ч. 2 ст. 729 ЦК). [4]І якщо пожертвування використовується не за при-значенням, благодійник має право вимагати розірвання такого до-говору (ч. 3 ст. 730 ЦК). [4] В цьому випадку організація зобов'язана повернути засоби, одержані від благодійника (ч. 5 ст. 727 ЦК). [4] Крім того, в договорі, підписаному між благодійником і неприбутко-вою організацією, може бути передбачена сплата штрафних санк-цій за нецільове використання засобів, одержаних за договором.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Контроль добродійної допомоги» з дисципліни «Фінансово-господарський контроль»