Важливою рисою підприємств громадського харчування є те, що в своїй діяльності вони поєднують і виробництво, і торгівлю. Джерелами інформації при проведенні аудиту на підприємствах громадського харчування є: денний забірний листок, в якому вказується кількість відпущених за день виробів з зазначенням точного часу та отримувача; (Додаток К) реєстр товарообігу – складається на кожний місяць і містить дані в розрізі кожного дня про загальні суми реалізованих товарів; дані денного забірного листка повинні співпадати з сумою, що вказана в реєстрі товарообігу за цій день. (Додаток Л) калькуляційна картка, в якій розраховується продажна ціна окремо-го блюда. (Додаток М) реєстр реалізованих страв, в якому вказуються кількість реалізова-них за день страв в розрізі ціни та кількості з підрахуванням загаль-ної виручки від продажу за день; (Додаток Н) Аудит підприємств громадського харчування проводиться за декі-лькома напрямами:
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Аудит підприємств громадського харчування» з дисципліни «Фінансово-господарський контроль»