У добре організованих консалтингових РR - фірмах, незалежно від їхнього розміру, їхній персонал має володіти такими базовими уміннями та навичками: 1.Широкі знання бізнесу. 2.Уміння "продавати ідеї", робити абстрактне зрозумілим і привабливим для великої кількості людей. 3.Розуміння масової свідомості, почуттів та реакцій людей. 4.Знання виробничих процесів, зокрема друку, фотосправи та інших технік, ви- користовуваних у сфері РR. 5.Знання роботи ЗМІ та інших засобів комунікації. 6.Навички організації та планування, упорядкування маси деталей. 7.Знання особливостей та деталей роботи фірми. Консалтингова фірма має об'єднувати людей із такими здібностями й одно- часно гарантувати мобілізацію тих людських ресурсів, які здатні вчасно задо- вольнити запити клієнта. Зрозуміло, для цього необхідні різнобічні кадри. З цією метою дехто створює багатопрофільні великі організації. Але такий під- хід є, як правило, марнотратним. Інший спосіб — це спеціалізація. Тобто рад- ник або фірма свідомо обмежують набір послуг, пропонованих клієнтам. Вихо- дячи саме із цих міркувань більшість консультаційних РR - організацій є пере- важно вузькопрофільними. У разі ж необхідності, фірма може запросити ззовні фахівців іншого профілю та кваліфікації, щоб виконати замовлення клієнта.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Професійні вимоги до РR - радника» з дисципліни «Комунікаційна політика в діяльності державного службовця»