ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Комунікаційна політика в діяльності державного службовця

Спір, полеміка, дискусія
Досить часто ці способи обгрунтування думок розглядаються як синоніми.
Але існує принципова різниця між ними. Початковою формою обгрунтування
потрібно розглядати заяву. Це висловлювання або декілька висловлювань одно-
го із учасників комунікації при обговоренні якогось питання. Система заяв, об'-
єднаних однією темою, яка характеризується єдиною структурно-
компонентною природою, є повідомленням. Повідомлення—аналог доповіді,
виступу або промови.
Спір як вираз ділового спілкування широко застосовується при обговоренні
спірного положення. У вивченні спору існує багато думок про його характерис-
тику й природу.
Часто спір кваліфікують як процедуру, в якій один доводить, що певна дум-
ка правильна, а другий—що вона помилкова. В спорі йде такий обмін думками, в якому опонент бореться за власну тезу і спростовує тезу пропонента.
На думку дослідників, родовим поняттям спору може бути поняття обміну
думками. В спорі обмін думками найчастіше носить конфліктний характер. Ос-
новні концептуальні та композиційні характеристики спору як різновиду діло-
вого спілкування такі:
• суб'єктивна структура спору характеризується наявністю принаймні двох су-
б'єктів, одного із яких називають пропонентом, а другого—опонентом;
• суб'єкти спору рівнозначні в своїй ролі в процесі обміну думками за ступенем
асоціативності, видами та формами прямого та зворотного зв'язку один з од-
ним;
• предметом спору є суперечливе положення, про яке кожна сторона має власну
думку, яка називається позицією або тезою;
• для будь-якого спору достатньо поверхневого обговорення суперечливого по-
ложення;
• позиції сторін суперечать одна одній і найчастіше мають відкрито негативний
характер;
• процедура обміну думками виявляється в боротьбі думок;
• боротьба думок у спорі досягає вищої форми - конфлікту або війни думок,
особливістю чого служить доведення кожною стороною істинності своєї тези
та помилковості тези опонента;
• предметне поле обговорення спірного питання ніколи не буває чітко визначе-
ним. У спорі боротьба ведеться не основою, а думками;
• спір як вид ділового спілкування не регламентується ні в процедурному, ні в
просторовому, ні в часовому відношеннях.
Дискусію як вид ділового спілкування нерідко ототожнюють з полемікою та
спором. Однак, на відміну від спору, дискусія не веде до конфронтації, не роз'-
єднує, а з'єднує.
Дискусія пов'язана з організованістю, упорядкованістю, колективною діяль-
ністю щодо з'ясування істини. Засобами дискусії виступають не думки, а об-
грунтовані позиції.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Спір, полеміка, дискусія» з дисципліни «Комунікаційна політика в діяльності державного службовця»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Іменник
Железнодорожный вагон
О впливі Гольфстріму на погоду взимку у Москві
Офісні та відомчі АТС
Організація готівкових грошових розрахунків


Категорія: Комунікаційна політика в діяльності державного службовця | Додав: koljan (02.10.2011)
Переглядів: 1748 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП